lördag 1 januari 2011

Nytt år & nya möjligheter

Av någon konstig anledning så känns det skönt med ett nytt år. Nystart liksom :)

Det blev en väldigt lugn kväll för oss. Fast mysigt hade vi ändå. Jag gick och la mig lagom till tolvslaget, då kunde jag ligga och titta på fyrverkerierna från sängen (vi har ju inte fått upp några rullgardiner än), perfekt!

Nyårslöftet ser lite annorlunda ut i år.. Det är liksom ingen idé att lova att jag ska sluta med en massa saker för det gör jag ju inte ändå. Däremot har jag lovat mig själv att jag ska göra och ta mig tid till att göra sånt som jag tycker är kul.
Det är inte så lätt som det låter när man har små barn och jobbar för fullt. Både tid och ork ska prioriteras så att den räcker till allt och alla ;)

God fortsättning på det nya året!


Follow Ingela la la

5 kommentarer:

Anna P sa...

Det var bra sagt Ingela!

Jag gav inte heller några löften i år, försöker ständigt leva ett bättre liv, så det är väl ett pågående löfte kan man säga, som ibland går bra och ibland mindre bra. Men jag tillåter mig själv att "misslyckas" emellanåt, för jag vet att jag kommer tillbaka så småningom.

God fortsättning!!

kram Anna Pettersson

Pernilla sa...

Låter som ett bra nyårslöfte. Har själv inte satt upp något jag skall göra just som nyårslöfte. Jag jobbar vidare på mina mål i livet i stället.
Hoppas du kan starta det nya året så som ditt löfte säger. Lek, skratt och mys.
Önskar dig ett bra 2011

Frida-FantastiskaMamman sa...

Jag hoppas att ditt 2011 blir allt det du vill att det ska bli och mycket mer...
Kramar<3

Katti sa...

Löften är till för att brytas, är det inte så ;-)
Gott nytt på dig!

Linda sa...

Låter klokt.
Jag har inte avgett några nyårslöften mer än att jag ska gå ner i vikt men det är mer än önskan än ett löfte.
God fortsättning på det nya året, Kramar