söndag 2 januari 2011

Frisk luft

Igår åkte vi till svärföräldrarna och åt lunch.

Sen gick vi ut och det var så fantastiskt skönt med frisk luft. Solen sken och det var någon plusgrad. Jag har längtat efter att få vara ute lite. Det har tyvärr inte blivit så mycket frisk luft den sista tiden. Gustav har haft svårt med kylan som har varit och sen har vi ju varit sjuka allihopa i omgångar.
Nu är alla feberfria och det känns som att det kanske har vänt. Än vågar jag inte ropa hej ;)

Kungsbackafjorden är islagd och det var en massa folk som åkte skridskor, det får bli nästa gång, vi hade inga skridskor med oss.. Jag är dessutom lite feg att åka på sjöar och hav, ishallen tycker jag är bra men det är klart att mysfaktorn är något högre ute i naturen :)

Idag blir det en fixardag här hemma och sen ska vi till kompisar på middag, passar mig alldeles utmärkt eftersom jag sov till kl 09.00 och har fortfarande inte riktigt vaknat!! Kanske sov jag för länge idag :)

Ha en bra dag!

Kram


Follow Ingela la la
Posted by Picasa

1 kommentar:

Östblomman sa...

Klokt nyårslöfte! Det ska jag också anamma :). Kram