söndag 31 oktober 2010

Girls only

Idag blev inte riktigt heller som vi hade tänkt det..
Elin har fortfarande feber, fast hon är jättepigg.

Vi skulle ha åkt hela familjen till svärföräldrarna och paradiset idag. Däcken skulle bytas på lille bilen (som för övrigt är döpt till Charlie) och vi skulle försöka spendera dagen så mycket som möjligt utomhus. Vi behöver luft!

Nu blir det inte riktigt så. Johan och Gustav har åkt iväg och ska göra precis allt det där jag nyss skrev och jag och Elin vi ska ha en Girls only dag :)

Jag ska bädda ner henne i filtar i vagnen och så ska vi ta en promenad och på vägen hem ska vi köpa lite pyssel så vi riktigt kan mysa på eftermiddagen.
Ingen större uppoffring för mig med andra ord ;)

Hoppas att ni får en bra dag!

Kram Ingela

Follow Ingela la la

4 kommentarer:

Tess sa...

Låter ju hur mysigt som helst! Hoppas ni fick en riktig toppendag!
Kramar

Sjabbig men chic sa...

Låter som en supermysig dag helt enkelt!

Kramis Lisa

Therese sa...

Trots feber låter det mysigt med en tjejdag <3 Här myser jag med barnen som jag saknat efter en tjejhelg *ler* Kram

ia sa...

Krama lilsnuttan från oss! Anna längtar tills vi ses igen...& jag oxå! Krya på sig lilla Elin!