tisdag 14 juli 2009

Skulle jag kunna vara en mammabloggare?

Link to mammabloggarna.se

Jag vet inte om ni har uppmärksammat knappen jag har lagt till på min blogg. Mammabloggarna.se, ett nätverk och en träffpunkt för mammabloggare! Massor av tips, bloggar, tävlingar och en massa annat. Man kan få hjälp med sin blogg och det finns en bloggskola till hands med en massa bra tips.

Jag läste det här en dag:

Idag drar vi igång jakten efter Mammabloggarna.se nästa härliga Bloggerska! Så känner just du, att du har en underbar blogg, älskar att skriva och har glimten i ögat! Som dessutom som person är helt vanlig, ödmjuk och empatisk, har du nu din chans, bli Mammabloggarna.se nästa Bloggerska!

Min första tanke var:

Men... Det är ju jag ;)


Nu är det ju så att det här med bloggandet, det har ju blivit min passion, min hobby och något som jag gärna gör när jag ska koppla av eller fyllas av energi. Jag trodde väl aldrig att jag skulle bli så biten av det, att det skulle ge så mycket att få läsa era kommentarer och era inlägg i dom olika bloggarna. Det är fantastiskt! Och det är sådan lycka att få skriva, mina tankar och mina ord, och att någon faktiskt läser och gillar det!

Mitt liv består av två barn, Elin 3,5 år och Gustav 1,5 år och min käre man och stöttepelare Johan.

Livet med två små barn är inte alltid en dans på rosor men jag försöker se på den jobbiga delen med humor och lite ironi. Jag hoppas och tror att det kan bringa lite glädje till andra i samma situation. Det är ju så att livspusslet ska gå ihop på ett eller annat sätt ;) Ibland kommer nåt matnyttigt tips och ibland så är det bara vardagen, det vill säga livet som går förbi med allt vad det innebär ;)

Så kanske kan jag bli en mammabloggare på mammabloggarna.se

Ha en bra dag!
Kram

6 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Klart du är en mammabloggare!

kram Mia

Allt om Mrs H sa...

Ja det tycker jag verkligen att du kan!

STOOOOR KRAM/Helena

Jesscia sa...

Vet du Ingela, att jag tänkte på dig när mailet ramlade ner i min inkorg, att du skulle passa perfekt på den sidan :-)
Jag håller mina tummar för dig!!

Stor kram!
//Jessica

irin sa...

Du är ju mammabloggaren no 1!
Go get it girl!
kram

Popprinsessan sa...

Klart att du är! Och för mig kvittar det var du bloggar, jag kommer att läsa oavsett :-)

CharmKatti sa...

Du vinner!