lördag 11 juli 2009

Det är något lurt..

.. eller så ska jag helt enkelt vara borta lite oftare.
Idag när jag kom hem så höll Johan på att laga mat, barnen var hur glada som helst och lekte. Det var helt ok för Johan att jag satt mig och kollade datorn lite (jag har blivit beroende, jag erkänner ;)) Sen kommer han med ett glas vin till mig så att jag kan sitta och riktigt njuta.


Hmm, visst låter det lite för bra för att vara sant? Fast jag har inte upptäckt något lurt än...


Nu sitter jag som på nålar och undrar när kommer det, när kommer det. Det kan ju faktiskt vara så att han bara är världens underbaraste bara ändå, men jag tycker nog det är bäst att vara beredd på något, vad vet jag ju inte än... ;)


Sen är ju frågan om den här killen kommer att överleva kvällen. Johan har gått och frågat kväll efter kväll om vi inte ska ha sönder ballongen och andas lite helium och prata som Kalle Anka...Vi är smått lättroade vi två ;)

Jag har självklart sagt nej. Vi kan ju inte ha sönder Elins ballong, även om det här hänt vid ett par tillfällen förut men svampbob fyrkant är ju så fin! Apropå Svampbob eller som han heter på engelska, Sponge Bob square pant?? Vem kom på det? Han eller hon kan väl knappast ha varit nykter? Spelar inte så stor roll kanske, här hemma är han en favorit i varje fall ;)

Nu blir det soffan för min del :) Ha en bra kväll!

Kram

10 kommentarer:

Wojtan sa...

Ha ha!

Du är som jag, jag kan inte bara njuta utan funderar alltid på om något är galet!

Hoppas allafall att du får en underbar lördag.

Kram

Tess sa...

Haha, njut nu utan funderingar och ha en skön kväll!
Kram

Nettan sa...

Tack för dina raraord hos mig !
Tråkigt ja, kan man verkligen säga.
Alltid ska det poppa upp en massa hinder för en !
Resan ja, får se vad det blir med den, skulle verkligen behöva den nu med all värk, men har man inga pengar & leva för nu, blir det ju svårt !


Haha...ja, varför tror man alltid de har en baktanke med allt ;).
Som min sambo, han har hängt tvätt & vispat vaniljsås, allt förr & få upp min ledsna stämning...*hrm*

Ha en fortsatt skön helg !
Kram Nettan

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ohhh låter som musik i mina öron!! Här är det tomma vinglas fast det hade varit bra gott i kväll.... Men tyvärr har jag inte planlagt det bra nog *MORR*

Du får njuta & så se om det kommer något kufiskt utav omtanken *LOL*

& du, teknisk behöver man inte vara med iPhone! Det är just det som är genialt ;D
Maken skulle visst också ha den nya, så här kommer då 2 vara till salu *harkel*

Njut kvällen Darling

Allt om Mrs H sa...

Hahahah! Passa på och njut, kanske är det en tillfällig sinnesförvirring ;oP? Dra nytta av det.
Jag har faktiskt också haft mina funderingar över den där SvampBob, det är lite galet. Det kanske är samma som kom på bananer i pyamas?
Hmmm detta blev ett väldigt flummit inlägg. Känner mig lite halv groggy idag efter ha varit 3 barns mor, det tär på en ;oP
Jättekram/Helena

Anonym sa...

Sitter här och fnissar åt era heliumtankar!
Hoppas att du får en fortsatt trevlig kväll! Här har det varit en underbar dag! Njuter av varje minut!
Kram Anna

Mor Penna sa...

Sådär, nu finns det ett inlägg om dig hos mig :-)
Hoppas allt är bra, kramar Katja

malin sa...

Ha ha, ja jag tror att tvålen kan vara laxerande. :)

Låter som sagt för bra, men det gäller väl att passa på!

Han verkar väldigt lätt lärd den här hundkillen, så jag hoppas han blir hyfsat lydig. :)

Kram Ma

Rebecca sa...

Hahaha nej de var nog något berusade de som kom på namnet!

Vad härligt ompysslad du blivit, njut!!!

Massa kramar

Rebeccas.se sa...

Den som kom på namnet kanske hade andats in för mycket helium...? ;)