söndag 21 juni 2009


Igår eftermiddag så var det operation trötta ut Elin som gällde.

Lyckades vi?

Naturligtvis inte..

Efter midsommaraftonens kalas så var Elin lite trött och fick sova middag igår, något hon slutade med i januari. Men har man kalasat så har man.

Hon (jag med) sov i två timmar!! Kanske en timme för mycket om man säger så ;)
Det blev till att ta fram både bandyklubbor, sparkcyklar och cyklar och sen var det full fart på henne hela eftermiddagen.

Jag och Johan hade planerat att se en film när barnen somnade och bara få mysa lite.
Elin somnade kl 21.00 någon gång och Johan strax därefter...

Så kan det bli ;)

Idag skulle vi alla ha åkt ut till svärisarna och lägga i lillbåten men Gustav har feber så han och jag är hemma :( Hur tråkigt som helst om jag ska vara helt ärlig...

Jag ville oxå lägga i båten och åka på premiärtur, doppa tårna i havet och ha en hel dag med familjen.. Just nu känns det lite orättvist.

Det vänder snart och då ska jag se tjusningen med en heldag med en febrig Gustav.. SNART, jag ska bara tycka liiite synd om mig själv ett tag till.

Ha en bra dag!

Kram

4 kommentarer:

Frida sa...

Jag tycker oxå syn om dig hihi.....
Ha en mysig dag när självömkan har lagt sig.
Kramar<3

Hem och Lycka sa...

Tycker synd om dig.. Hihi, det kanske var du och Johan som blev trötta istället :-D

kram Mia

Mamma russin sa...

hej gumman..
jag håller med överiga talare.. Det är synd om dig och lilla Gustav som är sjuk med..:)
hoppas han kryar på sig fort.. det hade varit underbart med ett fot dopp i havet.. :)
KRAM

sofiabergdén . sa...

*Svar*: Haha, aaa du... jag har längtat så mycket ska du veta. och snart kommer alla bilder upp från turkiet med :) hihihi