lördag 20 juni 2009

Vilken härlig midsommar vi fick ;)

Här kommer massor av bilder från gårdagen.
Klickar man så blir dom större ;)


I mitten här har vi vårt fantastiska värdpar, som dom hade ordnat och grejat.
Tack så mycket P och G!
Kolla in tårtan, Elin åt 3 bitar *skrattar* Hon var lite sur innan men det ordnade upp sig efter tårtan ;)

Efter silllunch och tårta så tog vi en promenad, vad vackert det var där runt omkring. Gustav hann med ett bad ;) Bilden längst ner till vänster så är vi samlade allihopa!


Midsommar blev precis så där mysig som man hoppats. Det enda lilla molnet på himlen var att precis (när annars) när vi skulle gå iväg till midsommarstången så öppnade sig himlen och det öste ner. Då tog vi beslutet att strunta i stången.
En timme senare så var det fint väder igen och det kom en skur till under kvällen men då satt vi under det regn- och vindskydd dom hade gjort i ordning.
Det var helt enkelt perfekt!
Återigen tack.
Nu har jag varit ute med barnen på förmiddagen och nu efter lunch tog vi oss alla en stödvila. Det blev ju lite senare än vanligt för oss alla igår ;)
Hoppas ni alla har haft en mysig midsommarafton.
TACK för alla hälsningar jag har fått, jag hinner inte runt till er alla idag men önskar Er alla en fortsatt trevlig helg!
Kram

8 kommentarer:

Sara Mårtensson sa...

Hej!
Vilken härlig midsommar ni haft! Ser ut som en riktig svensk midsommar! :-) Vi spenderade vår midsommar inne då jag inte mådde så vidare värst bra efter operationen men nu mår jag bättre.
Tack för omtanken!!
Vi hade faktiskt sol nästan hela kvällen och "solnedgången" runt midnatt var underbar! :-)
Hoppas ni haft en fin dag idag!
Kram Sara

Jessica sa...

Ser ut som ni hade en mysig midsommar!
Skönt med en "stödvila" dagen efter :)

Må gott,
kram
Jessica

Frida sa...

Underbara bilder som vanligt!
Midsommar ska firas med människor man älskar..
Kramis<3

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som en riktigt härlig midsommar för er del. Vilken tur att det inte regnade hela dagen hos er. Här var det ihållande regn till kl 17 sedan gick det bra. Vi har ju firat idag så då var det härligt väder och skönt.

Kram Ullis

Wojtan sa...

Hej

Ni ser ut att haft en en underbar midsommar!
Så ska jag ha det nästa sommar. Med barn och sin kära istället för massor av fulla ungdomar som slåss!
Inte helt min stil :)

Kram

Soya ★ sa...

Hej.
Jag ska nog också klippa mig innan galan så jag vet inte inte om det är lönt för mig heller :P
Vad kostar det?

Ja klänningen har legat som en mörk skugga över galan, men nu kan jag kanske glädjas istället :)

Mamma russin sa...

hej hej..:)
oj så fint ni haft det.. :) ser riktigt mysigt ut..

idag har vi riktig sommar här och nu ska vi ut i parken och stina ska få bada i badplasiks för först gången.. :)
kram kram gumman...

Therese sa...

Vilken underbar midsommarhelg ni verkar ha haft, älskar dina fina bilder och collage, nästan så man varit med på ett hörn ;-) Soliga kvällskramar!