lördag 6 juni 2009

Grattis Sverige

Grattis Sverige!

Det är ju Sveriges nationaldag idag.
Jag får passa på att fira ikväll när jag ska på fest, som tur är så är dom flesta som är där, även värdparet intresserade av fotboll. Det känns bra, för den här matchen mot Danmark vill man ju inte missa.

Vi kanske rent av kan fira nationaldagen med en vinst ;)

Nu har jag fått mig en skön natts sömn. Jag har lite svårt att komma i säng när jag är själv hemma bara.. Jag går omkring och gör ingenting, märkligt.

Jag ställde klockan på 07.00, det är nämligen ingen idé att jag sover mer än åtta timmar när det bara är en natt. Jag blir bara tröttare ;)
Dessutom så har jag njutit en frukost utan avbrott och spring, inte tala om att den har passerat utan tjat. Underbart, men nu är jag nöjd nu vill jag krama om mina små älsklingar, ja den stora älsklingen med såklart.

Det är bara ett arbetspass kvar och sen får jag åka till dom och inatt efter kalasandet ska även jag sova hos svärisarna i lillstugan. Mysigt ;)

Trevlig helg!

Kram

12 kommentarer:

Anonym sa...

Här blir det nog fotboll också då gästerna och maken är idrottstokiga.
Ha en fin dag
kram kram

Jessica sa...

Åh vad underbart med lite egen tid Ingela :)
Det är du så värd!!

Hoppas du får en bra på jobbet och en riktigt rolig fest ikväll!
KUL att läsa att du oxå tycker det är kul med fotboll!!
Här laddar sonen och jag framförallt :))

Stor KRAM!
//Jessica

Hemmalycka sa...

Ha en bra dag på jobbet och hoppas festen blir lyckad, hoppas du slipper se fotbollen. Hahaha jag skojade bara men jag ska inte se matchen men jag antar att maken och sonen kommer att sitta bänkade.
Kram Kram
Åsa

Anneli sa...

Vad duktig du är som går upp tidigt fast du inte behöver. Jag önskar att jag vore morgonpigg - dagen blir ju så mycket längre då.

Villa Carl Larsson sa...

Tack snälla du för lyckönskningarna!! Jag tror säkert att det kommer att gå bra även fast jag är väldigt nervös och pirrig. Jag vet ju vad som förväntas av mig.. kanske beror det lite på det.

Hoppas du får en bra lördag. Kram Josefin

Mamma Russin sa...

Skönt för dig med lite "ledigt".. :)
önskar en fin jobbdag och en toppen kväll.. jag ska ju jobba ikväll jag så jag missar fotbollen.. det är som vanligt när jag jobbar.. då är det fotboll..hihi..
krmakram

En helt vanlig familj... Eller?? sa...

Hej

Ville bara säga att du har en underbar blogg, första gången jag kikar in här.. hittade hit via schabbig men chic och hemmalycka..

Ville bara lämna ett litet avtryck att jag kikat in.. troligen kikar jag in fler gånger.. :) Ha en trevlig helg

MVH Mia

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Festa lite för mig oxå i kväll ;)

Ha en underbar dag! Kram

♥ Fyra årstider sa...

Jag brukar med vakna tidigt när jag får sova..men det är ganska skönt att få vara själv en stund.
Kram Lotta

malin sa...

Ha det så mysigt när det blir återförening. :)

Kramar Ma

Popprinsessan sa...

Härligt med lite egentid och med fest! Låter som en riktigt kul idé att ha fest när man varit gifta ett år - tror att jag ska lägga fram idén för maken :-)

Tyvärr gick det ju inte så bra i fotbollen, men jag hoppas att ni hade det trevligt ändå!

Ullis/Leva på landet sa...

Så härligt med att få vara alldeles själv och mysa. man behöver den tiden också. Det gick ju inte så bra i fotbollen så jag hoppas att du fick en trevlig kväll ändå.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis