fredag 12 juni 2009

En bra start på dagen :)



Jag har fått en award från Britt med bloggen Freshgarden, vilken bra start jag fick på den här dagen :) Tack så mycket Britt, den värmde verkligen..

Jag ska skicka den vidare till 8 st och det tänker jag göra så här kommer dom:

En fantastisk blogg och bloggerska som står för otroligt mycket inspiration

Fortsätt så Lotta!


En tjej som bjuder på sig själv och har en blogg som jag tittar in till dagligen


Pysen lämnar alltid roliga, mysiga kommentarer och jag gillar hennes blogg om Livet på citronodlingen, jag har önskat många gånger att jag hade varit där. Både för att få träffa Pysen och få vara i dom vackra omgivningarna som man får uppleva genom hennes vackra foton.


Härlig bloggerska som behöver lite uppmuntran medans vilan pågår ;)


En blogg och bloggerska med en massa tips och idéer, skillnaden från mig att hon faktiskt omsätter många i praktiken. Beundransvärt!


En blogg och bloggerska som jag gärna följer dagligen. Här kan jag lika gärna få ett recept på Limoncello, shoppingtips eller bara lite roliga ord ;) I like.


Roligt och intressant att följa hennes liv i Italien. Vilket jag gärna gör ;)


Här är en blogg och bloggerska som bjuder på sig själv. Roligt och ibland lite allvarligt. Precis som livet är!


Det här med awarder diskuteras ibland och att det blir lite "klubben för inbördes beundran". Alla vill inte skicka vidare eller lägga upp det på bloggen och det tycker jag är helt ok. Man får göra som man vill helt enkelt ;)

För mig är det ett ypperligt tillfälle att genom bloggen kunna visa att jag tycker om Er.

IRL så kan man ju träffas och dela ut en kram när det passar sig eller om någon bara behöver prata lite ibland..

Hoppas ni får en fin dag!

(här öser regnet ner.. )


Kram

16 kommentarer:

Vero sa...

Här skulle jag in till dig och be dig att kolla min blogg så hittade jag en award till mig själv. Bockar och bugar, tack gulliga du.

Kolla in hos mig nu du.

Therese sa...

Tack snälla rara, du är för go du - och omedelbus sånder jag den tillbaka till dig då jag dagligen tittar in här flera ggr för att följa din vardag. Massor av kramar!!!

CharmKatti sa...

Hej!
Tack så mycket och tack för den följande kommentaren. Att jag bjuder på mig själv, det är svårt att låta bli:-)

Kramar i massor!

segsliten sa...

Grattis! Alltid kul att börja dagen med en award!
Kram ☺

Villa Carl Larsson sa...

Jag håller med dig!! Det känns roligt att få uppskattning och också att kunna visa den. Grattis till din award. Du är värd varenda en, Ingela. Hoppas du får en bra dag trots regn. Här regnar det också. Min enda lediga dag i veckan, men det gör faktiskt inget för jag tycker det är skönt att bara få vara ledig. Det är ju fredag, remember :)

Kram Josefin

Louise sa...

Grattis till gullig award. Dom där björnarna är ju så söta :-)

Anonym sa...

god morgon gumman..:)
den awarden är du värd!! du har en underbar blogg.. :)
ser fram emot att träffas på galan..snart är vi där... krmakram

Vicky sa...

Tack snälla söta du! *jätteglad*

Jag kan avslöja att det blir en fondvägg... Men bara en. Skriver strax på min blogg...

Kram och ha en riktig bara dag o helg o vecka framöver :)

malin sa...

Aah, listor är alltid spännande! :) Vilken fin award du fått, grattis! :)

Kramar Ma

Hemmalycka sa...

Men tack snälla gulliga Ingela vad glad jag blev, rörd faktiskt.
Och jag som tycker att DU förgyller bloggvärlden med dina inlägg om din fina familj och allt som ni hittar på.
Tusen Tack!
Åsa

En helt vanlig familj... Eller?? sa...

Men ett jättegrattis.. Vad söt den var...

// Mia

Jessica sa...

Tusen TACK Ingela,vad go du är!
Blir både innerligt glad och rörd :-)

Och grattis till din egen award, du är så värd den!
Gillar din blogg jätte mycket och det har jag gjort sedan jag kikade in här första gången :-)
Du är en härlig tjej och det ska bli så kul att få ses på galan!!

KRAMAR!
//Jessica

lolla sa...

hejsan
vill bara gratta dig till vinsten av det underbart fina halsbandet
kram lolla

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till din fina utmärkelse. Går ju lite i vågor med utmärkelserna. Visst är det trist att regnet ska ösa ner hela tiden.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

♥ Fyra årstider sa...

Vad glad jag blir!! ..även om jag inte visar eller skickar den vidare, men den betyder mycket!!
Kram Lotta

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, tack va du är söt!!
Det har varit lite fullt upp de sista dagarna, så jag ska fundera lite och lägger upp den under helgen.