tisdag 5 maj 2009

Tack Nicke!

Klicka på bilderna så blir dom större
På väg till kalaset. Vi åkte buss, vilket är nästan lika spännande för Elin som att gå på kalas ;) Jag tar helst bilen får jag väl erkänna då...
Gustav somnade så han var nog inte lika imponerad =). Han och Arvid fick dela en syskonvagn och det var ju väldigt smidigt.. Då kunde en vara med tjejerna och en med småkillarna.

Vilket kalas dom bjöd på, Nicke Nyfiken och Stena Line.

Det var fri tillgång till korv, glass, muffins, kaffe och festis! Bara en sån sak ;)

Vi var på uppträdande med spökligan, tjejerna fick krama Nicke Nyfiken och vi hann även med en liten sagostund. Det har lekt och busats i lite olika vinklar och vrår på båten. Vi har haft en toppendag! När vi gick hem så fick alla barnen en varsin Nicke Nyfiken ryggsäck och ballonger formade som svärd. Det sprang omkring mycket pirater på båten *ler*

Jag är så glad att det gick bra. Gustav brukar inte komma till ro och sova i vagnen men han sov redan på bussen på vägen in till stan. Sen har det bara rullat på, inga som helst missöden. Det är så skönt för jag är lite feg när jag ska ge mig ut med båda barnen själv, men det gick ju alldeles utmärkt! Jag måste ju tacka Ingela som tänkte på oss och bokade plats till oss oxå på Sveriges största barnkalas ;)

Trötta men glada kom vi hem och nu sover dom små.

Nu ska jag ta mig en välförtjänt bloggstund.

Vill du vara med och fira 10 000 besökare med mig? Jag lottar ut väggordet Carpe Diem här

Kram

14 kommentarer:

Tess sa...

Vad roligt att ni fick en toppendag! Annorlunda barnkalas :)
Må så gott.
Kram T

Vero sa...

Ser ut som om ni har haft det jättebra. Jag ska nog också försöka hinna med en liten bloggrunda nu.

Anonym sa...

Tack för de bilderna... Hade tydligen krånglat till det när jag var in och kollade läget... Självklart fanns bilderna här! så skoj och så roligt att ha ett barnkalas där!
Önskar dig en trevlig kväll! Kram anna

Mamma Russin sa...

oj vilket kalas!!! vad söta töserna är när de går där hand i hand..:)

ha det gott gumman!! KRAM

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysigt ni verkar ha haft det.Kul med lite annorlunda barnkalas.Ha en mysig kväll kramiz ~~~~RITA~~~~~.

malin sa...

Vicken kalasdag!:) Två nöjda tjejer syns ju lång vääg!:)

Kramar Ma

Jessica sa...

Vilka härliga bilder!
Det låter som en toppendag

KRAMAR!
//Jessica

Popprinsessan sa...

Det låter jätteroligt! L hade ÄLSKAT något sådant!

Skönt att allt gick bra idag!

Hemmalycka sa...

Låter som en fantastiskt dag, vilken lycka för barnen.
Kram Åsa

Nettan sa...

Förstår om barnen hade kul, vilken " kalasdag " ni varit på.

På tal om bilen ja, kasettbandspelare, jisses, får ju lyssna på radion =0(, men det är inte lika kul !
Roligare & poppa loss i bilen *haha*.

Kram Nettan

Inas sa...

Hej Du!

Härligt med en bra dag... Vilka fina bilder. Ha en riktigt trevlig dag i morrn Goa kramar Ina

thebromanders sa...

Det där lät som en toppendag!!

Therese sa...

Wow vilken toppendag, och vilken lycka att få möta nicke nyfiken ;-)

Tack för din röst på Luran, önskar dig/er en riktigt fin dag!

Varma kramar

♥ Fyra årstider sa...

Kvinnor kan säger man ju..
Kram Lotta