fredag 15 maj 2009

Gustavs kompis...


...Arvid fyller 1 år idag

Grattis!


Goaste killen ;)

Det blev en del kort innan jag fick nåt där han var still. Fast dom andra korten är ju charmiga dom med.. för det är ju så där dom är killarna våra *Ler*

Nu är det dax att göra frukost här hemma.

Sen får vi väl fundera ut dagens kalas... Imorgon ska vi till Arvid på kalas så det kanske är läge för en dags vila ;) Vi får väl se..

Vill du vara med och fira 10 000 besökare med mig? Jag lottar ut väggordet Carpe Diem här

Kram

10 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Trevlig helg vännen och vilken fin härlig header du har :)

Kram Josefin

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, här har det blivit vackert somrigt! Så fint!

Anonym sa...

Nej det är inte lätt att fånga en ettåring på bild. Men det där det som är charmen i biderna tycker jag.
Ha en fin helg
kram kram

Angelica sa...

Kalas - vad roligt!!! Ville bara titta in nu när alla sover och jag har en stund för mig själv ;D Fullt hus fortfarande!

Hoppas att du får en härlig dag söta du!!!

Kramis

Angelica

Vero sa...

VAd fint du har fixat till det hos dig nu igen. Så kul att besöka din blogg.

Önskar dig en fin helg.

Stora kramen

Louise sa...

Oj så fin header du fått nu då! Önskar jag kunde göra sådant jag med. Jättefin & shärligt somrig :-)

Arvid har jag redan grattat på en annan sida ;-)

Kram!

Therese sa...

Ha, ha ni har verklien kalas i parti och minut, börjar förstå Elins syn på livet ,-) Stor kram och en trevlig helg!

Hemmalycka sa...

Men idag är det fredag Ingela, då kan ni ha fredagsmys.
Grattis till Arvid.
Kram Kram
Åsa

Mamma-Mu sa...

Hallå!

Tänk om vi bodde i närheten! Då hade du minsann fått pallkragar av mej!
Har några.
Funderar iof på att använda dom men när baksidan ser ut som en hög med ångest väljer jag att avvakta lite... *ler*

Kram å super duper trevlig helg!
//Mimmi

Tess sa...

Trevlig helg!
Kram T