tisdag 19 maj 2009

Chokladbollar på tallrik och bräda


Elin och jag gjorde lite chokladbollar idag. Det är faktiskt ganska länge sen nu.. Hon ska ha med som hem till en kompis har hon bestämt.

Och igår fick jag hem min bräda made by seles. Det är Therese som har Lurans blogg som gör en massa fina brädor med lite olika tryck och budskap
Kika in där! Självklart beställde jag en med chokladbollsreceptet ;)

Varför göra det lätt för sig när man håller på gå ner i vikt?

Man måste ju faktiskt inte äta... Jag borde dessutom baka en plåt kärleksmums. Jag tänkte jag skulle prova receptet som finns i Leilas a piece of cake.
Någon som har provat det receptet? Vi får se vad som hinns med. Johan skulle ha med sig fika på jobbet i fredags, det var hans tur men han glömde bort det... Borde vara straffbart! Tänkte att jag skulle överraska dom till en onsdag istället ;)

Imorgon är sista dagen för tävlingen!
Jättekul att så många är med.
Vill du oxå vara med och fira 10 000 besökare med mig? Jag lottar ut väggordet Carpe Diem här

Kram

9 kommentarer:

plingan sa...

Det var en väldigt fin bräda må jag säga! Sedan låter det ju inte helt fel med chokladbollar heller :)

Ha en fin dag!

Joanne sa...

Himla snyggt det blev med färgat strössel!

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, så gott det ser ut!

Therese sa...

Oj, tack för fin "reklam" :-) Ser att brädan verkligen hittat hem! *ler* När jag gjorde den ursprungligen fick jag faktiskt idén från ditt och Elins bakande :-) Och Leilas kärleksmums är toppen, lite för toppen om man som mig försöker hålla sig borta från sötsaker... *suckar*

Kram!

paula sa...

så gott
mysigt med receptet på bräda
ha en bra kväll
kramiz

Vero sa...

Då ska jag kolla in den bloggen och kolla in brädor. TAck för tipset.

Ha en fin kväll!

thebromanders sa...

chokladbollar är så himla mumsigt!! Det gör vi nästan varje fredagkväll i det här huset:)

Tess sa...

Älskar chokladbollar! Nu vet jag vad jag ska göra i dag!:)
Kram T

rebecca sa...

Vilken häftig bräda, måste genast spana in hemsidan. tac för tipset. :)