onsdag 29 april 2009

Vad kan det vara?


Elin har stått på näsan... Det syns rätt så bra på den här bilden ovan ;)
Jag har för mig att det hände när hon spelade klubba sist..
Hon svalkade fötterna i hinkar idag eftersom hennes mamma (jag) är lite trög och inte blåser upp poolen. Det har varit underbart väder idag. Det är det fortfarande om jag ska vara korrekt. Solen lyser än. Själv har jag mest legat inne :( Mår inge vidare...

Nu är jag lite av den envisare typen, jag ger mig inte.... Jag kommer att åka till Gävle imorgon, även om jag helst av allt bara skulle ligga i sängen... Jag kan ju vara bättre och om inte annat så kan jag väl lika gärna ligga där och vara sjuk. Jag kanske blir bättre under dagen =)

Jag får ju inte igen pengarna på biljetten och åker jag inte nu så kommer jag inte kunna åka någon annan helg. Vi planerade den här helgen för ca 4 månader sen för att vi alla skulle kunna...

Dessutom så väntar en överraskning på fredag!

Jag undrar vad dom har hittat på... Jag vet att vi ska vara ute oavsett väder. Jag fyller år på måndag så det är nog någon förtidig födelsedagspresent... Jag har gissat på Islandshästar men det verkade inte så... Varför jag gissade på det är för att när jag fyllde 25 år så fick jag det i present och vi har inte kommit iväg än... Nu fyller jag ju 35 år i år ;D Det hade varit ganska roligt av dom om dom har bokat det *skrattar* Spännande ska det bli och säkert gör vi något roligt. Dom kan ju lura mig helt oxå, vi kanske inte alls ska vara ute...

Vad tror ni?

Nu ska jag fortsätta att bara kurera mig med te och honung och vila ;)

Vill du vara med och fira med mig? Jag lottar ut Carpe Diem ordet här

Kram

16 kommentarer:

Frida sa...

Du kommer att få det jättemysigt, tron kan besitta berg. Så tro att du mår bra så gör du det oxå ;D
äT vitkök oxå det är super när man mår lite halvdassigt...
Hoppas att du får en kanonhelg fylld med många härliga minnen & livsgivande skratt...
Krya på dig & sov så Gott!
Kramar<3

Unknown sa...

Trevlig blogg och trevligt namn :) Njut njut njut av att få ta hand om dig!!

♥ Fyra årstider sa...

Hoppas nu att du kryar på dig så att ni kommer iväg.
Kram Lotta

Mamma Linda sa...

Hihi, och jag ska hålla dig på halster ett tag till :-)
Ahh, jag uppskattar verkligen de här dagarna jag får vara ledig, man får liksom ta igen, så nu ikväll har jag pysslat med allt som bara tänkas kan, och nu är jag verkligen ledig från alla måsten. Det är till och med rent i tvättstugan :-D
Jag hoppas du får en dunderhelg med dina vänninor i helgen och att du piggnar till tills dess.
Studsa lungt *hihi*
Kram Linda

Anonym sa...

Islandshästarna skulle jag verkligen önska mig...men det blir väl att genomföra det då...
Önskar att du får ta det lugnt och krya på dig nu!
Lillsötnosen med sårskorpan!!!
Kram Anna

Nettan sa...

Hoppas du blir bättre & kan komma iväg & ha en rolig resa =0).

Själv kommer jag tillbringa Valborg/ helgen haltande på kryckor, då värk har slagit till i mitt ena ben =0(.
Bilen ja, det var en begagnad Toyota Yaris fr.-02, bättre än skrutten till Volvo =0).
Vi bor ju på landet så 2 bilar är tyvärr ett måste.

Krya på dig !
Kram Nettan

Magdalena sa...

Hoppas du får en underbar helg!
Kram M

Hemmalycka sa...

Men lilla vän, vilken otur du har.
Hoppas du känner dig lite bättre imorgon. Förstår att du åker, när du har längtat så.
Håller tummarna för dig. Nu såg jag att du hade utlottning och har anmält mig till Carpe Diem, fint pris.
Kram Kram

Hem och Lycka sa...

Hoppas natten gör under och att du vaknar upp frisk. Krya på dig och ha en skön resa om vi inte hörs innan!

kram

malin sa...

Ååh, va spännade!:) Väntar ivrigt! KLart att du blir bra till dess! Nu har du haft dina dagar med kulmen och allt. Nu vänder det!;)

Kram Ma.

Inas sa...

Hej Du!

Vad trevligt undrar vad de hittar på, en utflykt till Furuvik kanske, eller... ja... GRATTIS i förskott om jag skulle glömma. Ha en trevlig helg och KRYA PÅ DIG, goa kramar Ina

Maria sa...

Önskar er en härlig valborg och håller alla tummar för att du kommer iväg. Bamsekramar M

Sjabbig men chic sa...

Du kommer att må mycket bättre, du kommer att känna dig nästan frisk bestämmer jag här och nu. Du kommer att ha så himla roligt och Elin är smart och råder sig själv!;)

Kram Lisa

Popprinsessan sa...

Oj vad spännande med en överraskning! Väntar med spänning över att få läsa vad det var!

Hoppas att du kan vila lite till innan det är dags för tjejträffen och att du mår lite bättre när det är dags. Ni får det säkert jättetrevligt oavsett om ni är ute eller inne ;-)

Själv hoppas jag att vädret håller i sig och att jag kan vara mycket utomhus. Lite färg i mitt bleka face skulle inte vara fel.

Så, krya på dig nu och ett stort grattis i förskott! Och ha en riktigt trevlig helg!!

Therese sa...

Oavsett vad det bli så är jag övertygad om att du får det jätte trevligt, förutsatt att du inte är helt knäckt - vila dig i form!!! Massor med kramar, ser fram emot en rapport av helgen när du är åter!

Villa Carl Larsson sa...

Vad tråkigt att vara sjuk men med din kämparglöd så är du snart frisk som en nötkärna igen :)

Jag kommer också ihåg när jag hade 1-2 kommentarer och blev så lycklig att någon hittat min blogg. Idag varierar det men de är betydligt fler :)

Önskar dig en trevlig valborgsmässoafton! Kram Josefin