söndag 26 april 2009

En morgonstund


Elin fick en försenad födelsdagspresent av några kompisar i helgen. Det var ett stämpelset och färg. Gissa om det blev succé!

Imorse så låg Elin och jag och drog oss och helt plötsligt satte hon sig i sängen och sa;

-Mamma, vi går upp och stämplar.

Så det gjorde vi :) Det var bara vi vakna än och det var jättemysigt.

Skönt att kunna få en stund tillsammans på morgonen när man ska jobba hela dagen!

Idag gick mina tradera auktioner ut, det mesta blev sålt så nu har jag lite att göra dom närmaste dagarna ;) Som om att jag inte hade det innan...

Hoppas ni haft en skön helg!

Kram

16 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysigt det är med barn.Alla åldrar har sin charm.Kul att Elin gillade sin present.Ha en mysig kväll kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

♥ Fyra årstider sa...

Det har vi på mitt jobb. Mycket populärt.
Kram Lotta

Hemmalycka sa...

Kul med stämplar, skönt med en mysig morgonstund tillsammans.
Ha det så bra
Kram Åsa

Jessica sa...

Vilken mysig morgon!!

Hoppas du mår bra,och får en fin start på den nya veckan.

Stor kram!
//Jessica

Nipe sa...

Härligt med stämplar, ser hur roligt ut som helst.
Angående kommentarer: Jag svara alltid på kommentarer i min egen blogg, för det är ju där som samtalet äger rum. Det jag har skrivit om bör ju kommenteras från alla parter under det inlägget, annars blir det ju rörigt, eller? Så uppfattar jag det. Om jag lägger en kommentar om nåns inlägg under det inlägget och sen svaret kommer i min blogg, vart ska det läggas då? I mitt senaste inläggs kommentarer? Det blir ju helt hoppigt i mitt tycke. Men jag kan förstå resonemanget att man inte ska behöva leta runt efter svar till sina kommentarer hos andra, men... Nåväl, bäst är väl att göra det som känns bäst för den enskilda bloggaren :-)

Wojtan sa...

Hej

Hoppas du haft en trevlig helg, trots att du jobbat och fått sova lite dåligt.
Kul att få pyssla ensam med tjejen idag. Vi har gjort tvål hemma hos oss och även tatuerat barnen överallt på kroppen!

Kram Wojtan

ia sa...

Nu saknar jag dig...
har ju inte setts på flera dagar!
Imorgon måste vi träffas...
Kom hit vet ja! Mellis eller kanske rent av lite lunch?
kram kram

Anonym sa...

Då får den lilla pysseltjejen sitt gebit! För nog tycker de att det är skoj när de får stämpla fritt! Det låter verkligen som en mysig och trevlig morgon!
Ha nu en toppen fin dag! Nu ska jag tag ett stort bett av vardagen! Kram Anna

Popprinsessan sa...

Så mysigt att pyssla! Ni kanske kommer att tillverka årets julkort tillsammans om intresset håller i sig? ;-)

Håller tummarna att det går bra för dig ikväll! Det gick ju inte så bra för mig, i fredags, trots att jag kämpade på. Men, det är bara att fortsätta.

Angelica sa...

Ser jättekul ut! Mina små älskar att måla och leka med lera, men det är nog lite mitt "fel" tror jag ;D

Hoppas att ni får en härlig måndag!

Stor kram

Angelica

segsliten sa...

Visst är det härligt att få skapa och kladda lite ibland!
Kram ☺

Therese sa...

Vilket mysigt pyssel! Jag längtar tills Luran blir större så vi också kan göra sådant... :-)

Önskar dig en bra start på veckan!

Kram kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Så mysitg med en mamma dotter dtund så där på morgonen.
Vad skönt ner ser ut att ha haft det på inläggen nedan.
Ha det gott, kram Marie:)

Jessica sa...

Härligt med en stämpelstund på morgonen!
Din efterrätt såg supersmarrig ut, ska kanske ´göra den till Valborg...


Kram
Jessica

Magdalena sa...

ser kul ut!

Magdalena sa...

ser kul ut!