söndag 29 mars 2009



Vi är så nöjda =)

Vi har haft en riktigt skön mysig helg i Malmö. Vi bodde på The Mayfair hotell alldeles vid Stora torg. Ett gammalt fint hotell med fina rum och en underbar frukost! Just att få gå ner i en mysig restaurang och äta frukost känns lite extra lyxigt tycker jag.

Vi har varit ute och ätit och gått på bio. Strosat på stan och shoppat. Det blev totalt 6 par skor! Inte för att vi har någon fix idé med just skor utan varken jag, Johan eller Elin hade något speciellt att sätta på fötterna.. Nu har vi två nya par var =) Perfekt nu inför våren.

På Lilla torg så var uteserveringarna i full gång. Vi tyckte nog att det var lite för kallt att sitta ute, men det bidrar ändå med lite vårstämmning.

Vi är jättenöjda, det här var precis vad vi behövde... att bara få vara och rå om varandra.


Tack för alla fina kommentarer jag har fått. Jag blir riktigt rörd! Nu ska jag kika in och se vad ni har haft för er i helgen ;-)
Kram

19 kommentarer:

Angelica sa...

Åh vad roligt, har längtat efter dig! Vad roligt att ni hade en underbar weekend och ni ser så söta ut på bilderna!!!

Många många kramar

Angelica

På min gatan i stan sa...

Vad härligt att bara få rå om varann...:)

Kram Martina

thebromanders sa...

Det lät underbart mysigt!! Visst är det viktigt att få rå om varandra så där ibland! Man glömmer så lätt bort att man faktiskt är mer än bara en mamma o en pappa!!

Hemmalycka sa...

Vilka härliga dagar ni verkar ha haft, mysigt att få rå om varandra på tu man hand.
Kram Kram

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Det där lät som en helt underbar weekend!!
Åhh vad jag fick lust att åka bort med min älskade.

Ha en fin vecka gumman

KRAM

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad roligt och skönt att ni har haft en härlig helg tillsammans.
Kramar:)

Villa Carl Larsson sa...

Hej! Vilken härlig helg ni verkar ha haft. Vad mysigt att bara få vara och rå om varandra. Och det såg riktigt härligt och framför allt gott ut på bilderna hihi.

Ha en fin vecka. Nu har du väl laddat batterierna misstänker jag.

Kram Josefin

♥ Fyra årstider sa...

En sådan resa skulle jag och mannen behöva. Mysigt.
Kram Lotta

Wojtan sa...

Oj, vad vi också skulle behöva en sån helg!
Jag får nog försöka att planera in det.

Kram Åsa

ia sa...

Välkomna hem igen!
Hoppas att ni har haft det riktigt underbart!
Vi ses imorgon klockan 9
kram
ia

Mamma Russin sa...

hej hej..
det låter ju toppen mysigt .. vilken helg.. skulle jag också vilja ta med min gubbe på.. :) men vi har inte vilja lämna bort stina än..
oj uteserveringar redan.. ja fast malmö ligger väl lite innan närke..:) vi har en massa snö kvar.. kramkram

Anonym sa...

Det var verkligen en helg med kvalitetstid! Önskar dig en toppen måndag tillbaka i vardagen!
Kram Anna

Jessica sa...

Hej!
Åh vad roligt att få läsa om eran resa.Det låter som en fantastiskt härlig o mysig helg på alla sätt och vis :)
Man behöver så väl det där lilla extra ibland,som man kan leva länge på sedan!!


Stor KRAM!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vilken mysig helg, bra gjort.
Tyvärr är det ju lätt att man inte tar sig tid för varandra när barnen är små.
Vi har sagt tusen gånger om att vi ska hitta på nåt bara vi, men det blir alltid nåt annat så då skjuter man istället på det, dumt!
Snart är stora killen 10 år och vi har fortfarande inte kommit till skott...Nån gång så kanske ;O)
Må så gott. Kram till dig

Louise sa...

Jag har sagt det i några år nu men Mats och jag borde VERKLIGEN köra en sådan där helg vi också. När skall det blir av tro...?
Verkar grymt mysigt & välbehövligt är det ju alltid att få kvalitetstid på tumanhand!

Nettan sa...

Välkommen hem, av bilderna att dömma ser ni ut att ha haft en härlig helg !
Skönt & ladda batterierna =0)

Kram Nettan

Hem och Lycka sa...

Häääärligt!

kram

Miafia sa...

Vilka härliga bilder :-)
Man blir glad och lycklig när man ser hur ni haft det!
Kram

Bernike sa...

Kul att Ni fick som Ni hoppats. Gillar bilden på dig med statyerna! =)