fredag 6 mars 2009

Nu närmar det sig!


Bild lånad av Ikea

Ikeatrippen är avklarad =) Det lustiga är att vi har inte kommit hem med så mycket.. Hur det gick till är det ingen som vet. Den här byrån ska köpas till sovrummet men vi fick inte in den i bilen när vi alla var med så det blir för Johan att åka och köpa den själv. Jag hoppas att det kommer att bli bra =)

Det vi skulle ha till Elins rum blev vi inte direkt nöjd med och efter mycket diskussioner fram och tillbaka så kom vi fram till att det kanske inte är så dumt det hon redan har... Vi ska ta bort lite i hennes rum och någon grej ska målas. Ja, ni får se. Det var i varje fall anledningen till att vi inte kom hem med så mycket. En grej gick inte in i bilen och det andra uteblev =)

Jag fick med mig turkosa vispskålar hem! Tänk vad roligt jag kommer få när jag ska baka..

Förhoppningsvis så kommer vi få lite ordning i helgen så jag har lite bilder att visa er!

Ha en bra fredagskväll! Här åker det nog på någon film alldeles strax =)

Vill du vara med och tävla om ljuslyktor från webbutiken Ellis Corner? Det kan du göra här


Kram

15 kommentarer:

segsliten sa...

Den där byrån har jag också tittat på. Den är snygg!
Kram ☺

Hem och Lycka sa...

Vilken snygging! Nej, det blir inte alltid som man tänkt sig.. Här funderas det på att köpa ett stort skåp och ta bort sekretären för att knö in makens saker som dräller här och där plus lite för Ellis Corner.. Jahopp, vi får väl se hur det blir.

Härligt med lite skålar för bak, här har det bakats hej vilt inför morgondagens kalas. Morotstårta, cupcakes med blå frosting, kolasnittar och blåbärsmuffins med crumble! *pust*

kram

Anonym sa...

Hej , har du lust att bli min bloggvänn?
Vi kanske kunde adda varandra på bloglovin?

Kram.

♥ Fyra årstider sa...

Det liknar oss..vi tänker alltid en massa och så blir det hälften..men den byrån är super snygg.
Kram Lotta

Anonym sa...

Det låter ju för bra för att vara sant... Ikea...oj det skulle jag oxå vilja genomföra... Men det är lååååångt borta för mig...
Byrån var fin! Hoppas att du får en härlig fredagkväll! Kram Anna

Sara Mårtensson sa...

Hej Sötaste Ingela!
Vilket underbart paket som låg i min brevlåda idag!! :-D
Det var så sött och fint och teckningen var pricken över i:et som gjorde mig så glad i hjärtat!!
Hälsa söta Elin att jag gillade hennes teckning jättemycket och att den va sååå fin!!
Tusen tack för mingelmärkena som var så fina! Nu måste jag ordna kalas så de kommer till användning!
Å den byrån vill jag ha! Den är så snygg som allt annat i hemnes serien!
Det ska bli roligt att få se bilder sen! :-)
Hoppas ni får en härlig helg och glöm inte ge Elin en kram från mig!
Kram på dig!/ Sara

Popprinsessan sa...

Måste bara säga att du alltid har en så massa fina saker på din sida! Hoppas att du har en bra fredagskväll!

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken snygg byrå. Den kan jag också tänka mig att ha. Ibland blir det så där att man börjar tänka om när man väl står affären. Ska bli kul att se hur det blir.

Ha en bra helg!
Kramar Ullis

Hemmalycka sa...

Fin byrå när ni nu får hem den. Men har du köpt turkosa vispskålar?
Då blir det ju genast mycket roligare att baka :)
Lycka Till
Kram
Åsa

Villa Carl Larsson sa...

Tack det ska jag ha! :) Nu drar jag mot din stad. Ska bli så mysigt.

Vilken fin byrå. De kan man väl aldrig få för många av. Man behöver ju alltid förvaring.

Ha en fortsatt trevlig helg. Kram Josefin

paula sa...

Den är så fin, skall nog kika in på ikea
trevlig helg
kamiz

Nettan sa...

Nää, förkylning fick jag & " däpt " i näsan =0(.
Men orka måla ramar iallafall, sen låg jag i soffan resten av kvällen ;0)
Trevlig Helg !
Kram Nettan

Anonym sa...

Fin byrå!
Här kom vi plötsligt in i planeringsstadier för att göra om i vårt sovrum. Hm jag som skulle städa idag, inte stöka ner ännu mer...
Trevlig helg!

Therese sa...

Vilken fin byrå! Blir bara mer och mer nyfiken ;-) Ja, det känns genast bättre om man vet att det är fler som är uppe i ottan, märkligt... Men det är väl som med glädje, delad glädje är dubbel glädje! Således så känns sömnbristen mindreakut om den delas *fniss*

Hoppas ni får en fin dag!

Kram

Angelica sa...

Vi har samma byrå i sovrummet fast inte i vit utan mörkt trä, fullproppad med barnens alla kläder;D

Hade Ikea fått turkosa skålar! Det vill jag med ha...

Hoppas att du får en mysig lördag!

Kramar

Angelica