fredag 6 mars 2009

Förmiddagsfika



Lite bilder på förmiddagens lek.

Elin och jag har varit doktor till Nalle Puh. Sedan var det dax för en välbehövlig förmiddagsfika på golvet. Vi hade kvar av muffinsen som vi bakade förra veckan. Jag frågade Elin om hon ville ha muffin eller äpple? Svaret var: Muffins med äpple =) Hon är inte dum hon.. Det var ju nämligen äpplen i dom vi bakade. Mums!

Gustav har upptäckt trumman =) Som tur är låter det inte så mycket...
Nu sover Gustav (igen) och Elin blev kvar hos sin kompis Anna som vi var och åt lunch hos.

Så här blev det lite spontan egentid =)

Jag borde en massa saker... Plocka undan efter doktorerna och sånt. Vi får väl se vad som hinns med här hemma. Jag sitter ju spänd och väntar på att Johan ska dyka upp så vi kan åka till det där stora varuhuset snart =)

Vill du vara med och tävla om ljuslyktor från webbutiken Ellis Corner? Det kan du göra här
Kram

4 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Härligt med en liten picknick på golvet bara sådär.. =)

Ha en riktigt skön helg!

Kram

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tack sötaste för dina kommentarer!!

Jag återkommer när allt lättat lite.

Ha en underbar Fredag
Kram

Hem och Lycka sa...

Å vilket härligt skratt Gustav lägger upp där..

kram

Sjabbig men chic sa...

Nej, det var verkligen inte ett dumt beslut. Varför välja när man kan ta allt?!
Vad roligt att få åka till Stora Varuhuset hoppas att du fyller vagnen till bredden och visar bilder sen.

Kram Lisa