onsdag 25 februari 2009

Trött men Glad och med Apa

Den här dagen har börjat lika bra som morgondagen slutade =) Kröp ner till Elin imorse, lite tidigt för att falla mig i smaken men dert var ju ändå mysigt.. Då säger hon:


-mamma..du vet att man måste morna sig?
-Mmm säger jag (låtsas vara trött och vilja sova för att hon ska göra detsamma)
Elin ger mig en jättekram och pussar mig i pannan och säger:
- Du är för go du mamma
Vad säger man...Världens goaste lilla tjej! Hon kan när hon vill =)



Jag är lite trött i kroppen efter jumpan igår och en lite för tidig morgon men det gör inget. Det är ändå en skön trötthet =) Det är så mycket roligt som händer i veckan. Vi ska klämma in en tur till Ikea, måste ju handla lite så vi kan fortsätta på övervåningen... Jag vill ju ha det klart! Dessutom har man ju fått lite pengar idag så det är lika bra att göra av med dom.. Skulle kännas lite konstigt om det helt plötsligt fanns en massa pengar på kontot =)



Till helgen är det Baby & barn mässan här i Göteborg! Här kan du läsa lite mer om du vill =) Jag ska försöka ta mig dit antingen på fredag eller söndag. Det ska bli riktigt roligt! Det blir första gången för mig på den mässan.



Jag har fått den här härliga apan utav Sessan och Prinsessan. Tack så mycket söta du. Den värmde mycket. Fantastiskt! Tack för att du tänkte på mig.

Den här vill jag ge till Er alla. Ni vet ju vilka jag besöker och kommenterar hos, vilka ni är som besöker och kommenterar hos mig! Snälla ta den med er. En apa piggar alltid upp!

Vill du vara med och tävla om en ljuslykta från Ellis corner så kan du göra det här
eller vill du vara med och tävla om 12 st mingelmärken så kan du göra det här

Kram

16 kommentarer:

Vicky sa...

Hoppas nu dagen idag fortsätter som den börjat och inte blir en repris av igår! Efter sådana dagar är man ganska mör, I know...
Kram

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Låter som en väldans bra start på dagen :)
Håller tummarna för att det fortsätter i samma anda!

Kramar
Flisan.

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Var den inte urgullig den lilla apan ;D?

Baby & barn mässan hade jag gjort allt för att gå på,
men vad är vel en bal på slottet......
Lite för långt att resa om man inte är kunglig liksom...

Ha en fin dag söta

Vero sa...

Hoppas du får en fin dag idag.

Vi hörs igen!

Therese sa...

Vilken mysig start på dagen! Och vilken bra vecka både IKEA och mässan, blir nästan lite avundsjuk... men jag har ju ett bröllop att trösta mig med, får nöja mig med det :-)

Hoppas solen skiner på dig!

Kram kram

CharmKatti sa...

Ja när ungarna är på myshumör, då njuter jag till 100%!!

Maria sa...

Men vad söt hon är! Jag längtar tills min parvel kan börja prata. Det måste vara helmysigt. Kramar M

♥ Fyra årstider sa...

Söta barn som kan charma..när man är arg kan de ibland säga snälla saker..och allt bara rinner av.
Kram Lotta

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Åhhh vad skönt att vi aär så många med barn i samma "fas"!!! Vad hade man gjort annars? trott att det var något helt på tok!

Jag skall tipsa om jag hittar något i trots boken, jag lovar ;D

KRAM

Sjabbig men chic sa...

Vilken härlig kommentar! Du är för go mamma. Lite lillagumman över den kommentaren.;)
Jag ska snart i väg på fotboll men det är klart att jag vill ha en apa så jag hämtar den sen!

Kram Lisa

Sjabbig men chic sa...

Jo, och grattis till dig som redan har en apa!
Kram igen Lisa

Hemmalycka sa...

Vilken underbar liten kommentar när man vaknar på morgonen.
Hoppas det blir kul på mässan.
Grattis till apan :-)))))
Kram Åsa

Anonym sa...

Wow vad de¨n låter piggar upp! Hoppas att kvällen blir bra! Här har solen lyst och vi har haft vår näst sista utetema dag! Det känns underbart! Ha det gott! Kram Anna

Anonym sa...

Jag brukar inte kommentera men däremot är jag här och läser :) Halkade in till dig för att Ingela är ett fint namn tycker jag. Apan var söt också.

Villa Carl Larsson sa...

Grattis till dina awarder. Vad roligt för dig!! Det bevisar ju redan det jag tycker, att du har en sååå fin och mysig blogg. Jag bugar och bockar för den fina awarden du skickat till mig. Jag tar emot den - always!! Har INTE glömt :) Jag har bara så mycket i huvudet just nu och försöker reda ut allt nytt jag lärt mig under de här tre dagarna. Bloggandet hinner jag knappt med tyvärr, för jag vill ju, men ibland måste man prioritera annat. Tid finns för bloggandet framöver ändå :)

Hoppas allt är bra med dig. Massa kramar från mig

♥ cloudberrie ♥ sa...

Fniss vad söt apa!

Hoppas dagen fortsatte i samma mys.

KRAM från Eva