onsdag 25 februari 2009

Min vinst och en liten present



Idag kom min vinst hem, barnboken Här kommer bärgningsbilen.

Den vann jag i en tävling hos Permanent Formsvacka.
I paketet låg en present till Elin från hennes småklimpar.. Tack så mycket!

Jag kunde ju inte vänta med att ge henne den. Klockan formad som en groda var ju en succé.
Det var verkligen uppskattat och väldigt gulligt av er! (Boken spar jag till födelsedagen).

Elin var trött när vi kom hem efter dagis, så hon ville mest sitta och mysa =) Vi läste lite i hennes nya bok; Mamma Mu och såret, det verkar inte spela någon större roll hur många gånger jag har läst den. En gång till går alltid ;-)

Ikväll ska jag tydligen brottas med huvudvärken igen... Så det är bara upp till kamp! Jag kommer naturligtvis vinna även denna gången.. Sist kan man väl säga att jag vann, även om det var dagen efter.. Skam den som ger sig! Dessutom tycker jag om att vinna, så det spelar ingen roll om det ger med sig om 3 dagar så har jag ju vunnit =)

Vill du vara med och tävla om en ljuslykta från Ellis corner så kan du göra det här
eller vill du vara med och tävla om 12 st mingelmärken så kan du göra det här


Kram

10 kommentarer:

Anonym sa...

Så härligt att dagen gav frukt, trots att den stretade mot nu i slutet med att ge dig en huvudvärk...igen! Jag önskar dig en soffkväll med en värktablett smältande i munnen! Ha det gott! kram Anna

CharmKatti sa...

Skönt att du är positiv om en så tråkig sak som huvudvärk!
Härligt!

Anonym sa...

Vilken ursöt klocka ! Hoppas att huvudvärken ger med sig

Therese sa...

Sicken söt liten grodklocka - passade Elin perfekt!

Se nu till att mota huvudvärken, själv ska jag mysa med ett glas rött. Både mannen och Svea sover... skönt med egentid. Skall passa på att skriva ihop något inför bröllopte om man skulle få för sig att håll ett litet tal *fniss*

Kram

Malin sa...

Ja, efter att räkningarna är betalda då försvinner lätt det där vårpirret=)
Shoppade loss idag och slog på stort och köpte mig en skinnjacka. Borde nog låtit bli men den var sååå snygg och då kunde man inte låta bli!
Skulle behöva åka till IKEA.. blev det nåt för dig?

KRam

Vicky sa...

När barnen hittar favoritböcker som de vill höra om och om igen får man bara hoppas att det är böcker man gillar själv med! Och Mamma Mu hör ju till de bättre ;)
Koppla av i soffan nu så huvudvärken får en chans att ge med sig. Kram

Mamma Linda sa...

åhh, hoppas verkligen att du får en lugn kväll, inget vidare med huvudvärk :-(
Imorgon ska jag försöka...fel av mig, jag SKA ta mig bort till postkontoret och skicka bilen. Jag börjar inte förrän på eftermiddagen så jag borde hinna.
Ha en skön kväll
Kramar Linda

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att din huvudvärk går över. Halvan böckerna var favoriter här när killarna var små. De läser ju lite annat nu, *s*. Kul att det funkade nu när du tittade in. Nu är det bara det att jag inte får till bilden i headern. Går inte att få dit någon bild alls, suck igen.

Kramar Ullis

Hemmalycka sa...

Vad kul med en överaskning :).
Jobbigt med huvudvärk, krya på dig.
Kram Åsa

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilken fin apa du har fått!
Vad kul att Elin fick en klocka, det var en liten fin sak som hon verkar att tycka om.
Kram:)