måndag 12 januari 2009

Tack så mycket, vilken fin award!


*Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden!
Jag älskar att läsa Din blogg!
Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! Du har en underbar Mammablogg!
Be Proud!*

Jag har fått den här fina Awarden av Duracellmamman, för att hon tycker att jag ska vara stolt över min underbara Mammablogg! Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!
Det är med en stor Ära som jag ger den här Awarden vidare till:
Nu är dessa bloggar inte på något sett bara mammabloggar, utan mer mammor som bloggar =) Både om det ena och det andra!
Kram

5 kommentarer:

Vero sa...

Tack så hemskt mycket snälla du. Ska lägga upp den på min sida och sen ikväll skall jag skicka den vidare.

Widénskan sa...

Åh tack!!!
Vad glad jag blir!
Ha en supermysig dag, jag fick en superbra start på min tack vare dig!
:-)
Kramar
C

segsliten sa...

Tack! Jag blev jätte glad. Något fint att lysa upp dagen med var just vad jag behövde.
Kram ☺

Sjabbig men chic sa...

Nej, men jäklar vad glad jag blir. Tack så jättemycket och ha en riktigt, riktigt skön kväll nu!

Kram Lisa

Mamma-Mu sa...

Men tack!!!!! Tack tack!
Åh vilken underbart härlig utmärkelse!!!!!
Mammablogg.... Bara ordet smakar bra i munnen!!!!

Blir alldeles varm i hjärtat!!!!

Tack åter igen!!!!

Kram Mimmi