söndag 11 januari 2009

La Dolce vita och nobelpris!


Härligt att få gå på 10-års kalas. Här har ni stora/lilla killen! Lustig ålder 10 år. Man är ju ganska stor, leker inte direkt med leksaker och sånt men ibland ändå så liten. Riktigt mysigt kalas blev vi i varje fall bjudna på =) God mat och fantastisk tårta..




Marcus vet hur man underhåller sina gäster. Här blir man minsann aldrig besviken. Show ska det vara :) Här är det La Dolce Vita som framförs! Roligt tyckte Elin och jag som gärna sjunger den tillsammans på singstar... (skrattar). På hennes begäran ska väl tilläggas!

Lägg märke till dom matchande kläderna från Me & I. Fantastiskt, om jag får säga det själv! (jag är lite ironisk... kanske bäst att förklara för jag har rätt dålig humor=) Säger andra då..)



Gissa hur stolt och glad jag är?? Jag har fått nobelpriset av två underbara bloggare. Hur kul som helst. Tack så mycket Marie med bloggen Tekla Maräng och Lisa med bloggen Sjabbig men chic . Det värmer! Självklart får ni tillbaka den. Jag är gärna och ofta inne och läser era bloggar!

Jag har haft turen att få den här fina utmärkelsen förr, så denna gången skickar jag den inte vidare... Jag tänker behålla den själv! Busigt va?



Kul att så många vill vara med och tävla om halsbandet! Här kan du göra det du oxå!


Nu ska jag se om det kan bli lite vila i detta hem. Gustav tyckte inte det behövdes inatt om jag säger så.. ;)

Kram

14 kommentarer:

Widénskan sa...

Grattis till utmärkelsen.
Vilka fina klänningar , dessa har jag med. Var mycket fint i senaste Me & I .. snart kommer ju en ny kollektion, farligt.
Gud vad god tårtan såg ut.
du.. får man lov o länka till dig?
Kramar
Christine

Villa Carl Larsson sa...

Tack :)

10 år, ja jag håller med. Då är man både stor och liten. Vilken härligt god tårta. Nu blev jag jättesugen hihi.

Grattis till din utmärkelse!! Du är värd allihopa. Kram kram

Anonym sa...

Oj, valsar mitt pris fortsatt omkring!!!

Du ör nu länkad innefrån mig, hoopa det är ok??!

Hoppas Ni får ett UNDERBAR 10-års kalas!!

Anonym sa...

Gratulerar! Förstår att du gärna vill behålla den själv!
10 år är en mycket speciell ålder. Men jag tycker i och försig att alla åldrar har något speciellt!
Ha det så gott! Kram anna

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja tio år är en lite kul ålder. Ungarna brukar vara jätte mysiga då. Men dom är varken stora eller små barn men ack så goa.
Nej barn brukar ju inte alltid vilja sova på natten.
Kram Marie

Malin sa...

Grattis till utmärkelsen, klart du ska behålla den själv. Det är du värd!!!=)
Tårtan ser dödsgod ut och plötsligt suger det till i godistarmen.
Kanske man ska trotsa stormen och ge sig ut på jakt efter choklad? hmm..det är den stora frågan just nu!

Ha en mysig söndag

Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till din utmärkelse. Så mysigt att få gå på kalas, och så snygga ni tjejer var.

Ha en bra dag!
Kram Ullis

Sjabbig men chic sa...

Men Ingela vad mycket vackert! Först en riktig liten snygging som dessutom bjuder på sig själv och sen två stycken kalaspinglor i matchande outfit!

Kram Lisa

♥ Fyra årstider sa...

Min dotter fyller tio snart..hon kan med underhålla och ha kul.
Kram Lotta

Anonym sa...

Du har fått en Award inne hos Mig!!

Kramis

Vero sa...

Halloj! Så du har också varit på kalas i helgen.
Häftigt med matchande kläder. AJg tror aldrig jag skulle få min dotter att gå med på det, nu är hon väldigt bestämd när det gäller kläder och jag kan knappt handla till henne själv.

Ha en fin dag!

Ingela la la sa...

Vero, min dotter är snart 3 år och jag är fortfarande stora idolen ;)Förtår att det inte fungera till en tonåring...=)
Tänk dig själv som tonåring i lika kläder som mamma, samtidigt dessutom!

Vero sa...

Härligt att du är med och stegar.

Vi får peppa varandra. Jag ska faktiskt ut på en lunchpromenad idag. Det ska bli skönt även om det blåser som 17 här.

Små och Stora barn sa...

Festligt att farbror har likadan tröja som födelsedagsbarnet oxå.....fniss