fredag 30 januari 2009

Nu kommer vi

Då ska allt vara packat och klart. Så gott som i varje fall ;) Jag känner mig nöjd, det var inte så dumt att packa lite innan, inte bara i sista minuten som jag brukar göra... Fast med det säger jag inte att jag är lika duktig nästa gång! Jag erkänner bara att det inte var så dumt...


Jag hoppas det blir en härlig vecka med mycket mys både ute och i stugan. Mycket snö vet jag att det är där... Det känns lite konstigt att vi ska åka till vintern faktiskt. Den har ju inte kommit hit så det känns väldigt speciellt och roligt. Jag är lite nervöst förväntansfull... Konstigt, man skulle kunna tro att det är jag som är barnet i familjen.. Nu är vi snart på väg!
Jag vet att jag inte ska hoppas på för mycket tid i backen där jag kan åka själv men hur det än blir ska det blir väldigt roligt att få åka lite skidor i varje fall =)


Glöm nu inte bort att vara med och tävla om den här ljuvliga smultrontvålen från Björk & Berries!

Vill du vara med i utlottningen ska du klicka här


Ha en bra vecka!


Kram

24 kommentarer:

segsliten sa...

Njut! Och se till att ha det så trevligt det bara går!
Kommer att sakna dig!
Kram ☺

Angelica sa...

Vad roligt! Jag tycker nästan att det är lika kul som du! Och alla är friska och krya...

Undrade lite vart du tagit vägen idag :D

Ha en myspys kväll med familjen
och många kramar

AngelicaE

Anonym sa...

Njuuuut! Hoppas att ni får vara friska! kram Anna

Lallis - liv och leverne sa...

Ha det härligt nu!
Kram Lallis

Hemmalycka sa...

Vad härligt det låter, tycker att vi hade jättemysiga semestrar just när vi var i fjällen med barnen. Man är verkligen tillsammans på ett bra sätt.
Kör försiktigt och hoppas ni får en härlig vecka.
Kram Åsa

Nettan sa...

Ha det gött i pulkabacken & en trevlig weekend =0)
kram Nettan

Anonym sa...

Ha det så jätteroligt nu och passa på och njut avvarann och den friska luften.
Kram kram

Widénskan sa...

Ha det helt fantastiskt bra!!
Stora kramar och åk lite pulka för oss med

CharmKatti sa...

Ha det underbart och mys ordenligt!
Lite after ski kankse ni oxå hinner med:-)

Mamma Linda sa...

Önskar er en riktigt skööön vecka.
Nu blir det så tomt här hos mig när du reser bort igen :-( *ledsen*
Stor kram på er och KÖR FÖRSIKTIGT.
Linda

Vero sa...

Vet att du inte läser detta när du är till fjälls, men jag hoppas ni har det underbart och så får vi kanske se lite bilder och höra historier när du kommer hem.

Villa Carl Larsson sa...

Åh Ingela, Tack så mycket och ha det nu riktigt mysigt och roligt i Sälen. Vi hörs när du kommer hem. Kram kram

Sjabbig men chic sa...

Ha en riktigt underbar vecka nu. Jag tycker i och för sig att du ska vara borta lite väl länge.
Men okej då!
Ta det lugnt på skidorna!

Kramar och kramar
från Lisa

Sara Mårtensson sa...

Hoppas ni får det mysigt på er resa!! Njuuut!!

Kram Sara

Monica sa...

Hej !!!!!
Låter härligt......resor är alltid trevliga......ha nu så kul du bara kan.......bara man får en liten gnutta av egen- tid blir man ju glad.......Jag var i alperna en gång när mina barn var 2 år respektive 3 mån.....hann med ETT..... VÄLDIGT snabbt långfärdsåkningsspår på en veckas semester...........och ETT SUPERSNABBT besök i bastun........
Men det spelade ingen roll.......det var super ändå.....
Kram på dig,
Monica i Rom

Evas sida sa...

Hej. Ja det där med att packa i god tid....Jag är en som alltid packar i sista minuten, jag har alltid sagt att nästa gång skall jag göra det i god tid men men, det kommer nog aldrig att hända. Men va skönt att åka iväg till snön o lite vinterkänsla. Vädret här vet jag inte vad man skall kalla. Ha det gott/Eva

Ullis/Leva på landet sa...

Så härligt att ni kom iväg och att barnen blev friska. Du får njuta ordentligt under veckan.

Ha en bra helg och vecka!
Kram Ullis

Therese sa...

Hoppas ni får en toppen vecka - men det vet jag ju nästan med säkerhet att ni får så som du fixat och förberett. Sköt om er!

Kram

Therese
http://lurans.blogg.se

Marie//Tekla Maräng sa...

Hoppas verkligen att Ni för en toppen vecka i snön och att du hinner åka lite själv också. Njut och ha det bäst!
Kramar Marie

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hoppas ni får en jättebra vintervecka =)

Kram

♥ cloudberrie ♥ sa...

Ha en toppen skön vecka!

Kram från Eva

segsliten sa...

När du läser det här är du hemma igen. Hoppas allt var skönt och mysigt!
Jag har dessutom en utmaning som du kanske kan roa dig med. Kolla på 4 februari så hittar du.
Kram ☺

Sara Mårtensson sa...

Hej!

Hoppas ni har det bra på er resa och njuuuuter!!
Idag har jag äntligen lagt upp awarden jag fick av dig på min blogg! Bättre sent än aldrig! Tack än en gång!

Kram Sara

Mamma Linda sa...

Välkommen hem. Hoppas ni haft det underbart.
Du har nå´t att hämta hos mig, om du vill.
Kram
Linda