torsdag 15 januari 2009

En till award!

Denna award har jag fått av Duracellmamman Jag är så glad för den här och alla utmärkelser som jag får. Det roliga är att det är ju Ni som inspirerar mig!

Tack så mycket Annika!

Det är en lite tår i ögat här, riktigt rörd blir jag.
Passar på att tacka Er för att ni kommer hit på besök ;)
The rules för this Award:
1. The winner can put the logo on his/her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on your.

5. Leave a message on the blog of the people you´ve nominated.

Jag nominerar:









Det finns så många bra, roliga och inpirerande bloggar där ute som jag har haft turen att upptäcka den sista tiden. Antingen genom en kommentar här, eller via någon annans blogg. Har även hittat en massa nya härliga bloggar via tävlingen som pågår här på bloggen!

Nu ska jag promenera och hämta Elin på dagis. Ikväll är det träning igen... Vi får väl se hur det går den här gången ;) Jag ska bara berätta att jag är så himla GLAD, utan att veta varför?? Går omkring och småmyser liksom. Härligt!

Kram

15 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Tack snälla sötaste du :) Vad glad jag blir hihi. Det är alltid lika roligt att få en award. Självklart tar jag emot den!! Du har ju en kreativ blogg du Ingela så jag ger den även tillbaka till dig.

Ja det var inte billigt i månaden det inte. Vi bor i hyreslägenhet och har ca 6500 kr i månadshyra. Så ett hus vill jag med ha. Men jag väntar på att det ska vara just ett hus som jag "drömmer" om (även om man kanske inte får drömhuset på det första huset man köper). Önskar dig lycka till med hustittandet. Hoppas vi hittar det vi söker :)

Jag tänkte snart ha en tävling hos mig. Håll utkik. Inget märkvärdigt men ändå.

Kram

segsliten sa...

Stort grattis! Det är alltid kul att vara uppskattad.

Mamma Linda sa...

Grattis gumman till den fina utmärkelsen :-)
Vad härligt det låter att få gå runt och bara känna lycka. Jag är ju inte riktigt frisk från förkylningen än så det känns bara tungt. Idag när jag lämnat Emma på dagis kl 9 åkte jag hem med Agnes och tog en alvedon vi la oss på soffan och vakna igen kl halv ett!!! Det säger väl en del, då får jag ändå sova hela natten. Ikväll ska jag på yoga, skönt hoppas jag att det blir.
Kram på dig
Linda

Malin sa...

Åh, tack söta rara.
Jag blir jätteglad!!!!=)

Kram

Nettan sa...

Tack så hemskt mycket...den tar jag gärna emot !
Vad glad jag blev, uppskattning behövs en dag som denna =0( ( jag letar arbetsplatser att arbetsträna på, inte det lättaste kan jag lova ...*suck* ! )

Kram Nettan

Hem och Lycka sa...

Vad söt du är - TACK vännen! Härligt att du är på så gott humör!

Här har vi haft fullt upp nu med leveranser, fotografering och göra plats för varorna. Skoj men oj vad mycket att göra.

kram

Sjabbig men chic sa...

Grattis, Ingela, det var du ta mej sjuttsingen värd!
Vad härligt att gå omkring och småmysa hoppas att du gör det forrfarande!

Kramar från Lisa

tina | pepparochvanilj.se sa...

Grattis till din fina award! KUL!

Tack söta du för din krya på dig hälsning! Den tycks ha hjälpt :)

K R A M // t i n a

Anonym sa...

Grattis vännen! du är värd alla dessa awarder! Kram anna

Hemmalycka sa...

GRATTIS, tack för din kommentar hos mig. Jag tycker du absolut ska vara turist i din egen stad. Göteborg har så mycket att bjuda på.
Kram Åsa

Anonym sa...

Vad många roliga awards du kan stoltsera med! Be proud!

Widénskan sa...

Grattis gumman!
Den är du värd!

Vero sa...

Tacks snälla du. Skall skicka denna utmärkelse vidare när jag kommer hem från jobbet.

Kram, kram

Sara Mårtensson sa...

Grattis till awarden! Den är du så värd!! :-) Tack söta också för att du ger den till mig!! GLAD! :-D

Kram Sara

Marie//Tekla Maräng sa...

Tack goaste du för awarden blir så rörd och varm och lycklig.