onsdag 26 november 2008

Filmtajm



Idag släpptes den, filmen Mamma Mia! Det var ju bara att bege sig till affären och köpa den. Jag har ju inte sett den på bio, fast jag hade nog velat ha den ändå ;) Jag har blivit ett riktigt fan, på nytt skulle jag vilja säga för det har man ju hunnit med några gånger!

Förra julen så fick jag biljetter av min käre make till musikalen som var i somras, på engelska. Jag blev helt såld. Vi hade riktigt bra biljetter oxå, sådär så det kändes som att man nästan kunde ta på dom på scen. Riktigt så var det ju inte förstås, jag tror vi satt på 10.e raden eller nåt sånt. Då kom jag även på vad jag skulle göra när jag blir stor, just det musikalartist skulle jag bli! Det har lagt sig lite nu, jag har ju stött på en del hinder på vägen... som att man ska kunna sjunga och så ;) Jag får väl ta och inhandla mitt play station och köpa till Sing star. Det kommer ju med Abba nu så här till jul... Tål att tänkas på. Där behöver man ju inte kunna sjunga, det går bra ändå ;)

Ikväll blir det i varje fall filmtajm! Ingen träning för mig idag, jag har fått Gustavs förkylning och mår egentligen inte speciellt bra. Gustav mår nog ännu sämre... Jag ska nog fortsätta ägna mig åt att ligga i soffan :)

Kram

9 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Men vad tråkigt att ni blivit sjuka..vad fint du har fått på bloggen.
Kram Lotta

Mamma Linda sa...

Åhh, det är så tråkigt när man kommit igång med nå´t, så blir barnen sjuka och det är bara att backa :-)
Krya på er
Duktig du är och ha fått upp gardiner. Ska också försöka med det idag :-b

Kram Linda

Hem och Lycka sa...

Visst funkar måndag, blir bra! Hur dags passar det er? kram

Vero sa...

Tack så mycket för komplimangerna för änglarna.
Nej, jag har dem faktiskt inte i någon webbutik, där är enbart pärlor, men jag tänkte lägga ut dessa änglar som är kvar samt de i porslin när de är klara. Kanske på bloggen, vet inte riktigt än.
Har inte heller gjort så många.

Nu ska jag sätta mig och läsa din blogg vad som hänt senaste dagarna. Har inte bloggsurfat så mycket det senaste dygnet. Hehe...

Man är nog lite skadad... bloggskadad. Ha det gott!

Vero sa...

Inte kul att vara sjuka. Här hoppas jag vi håller oss friska nu efter att ha varit lite småkrassliga tidigare.

Har inte sett Mamma Mia, men det kanske kommer. Jag ska ha filmkväll med dotra i helgen och vi ska se Sex in the City, The Movie. Få se om det kan vara något.

Anonym sa...

Love it, love it, love it! Nu vill jag handla PS2s singstar Abba! Den var slut i helgen... Hoppas att ni får vara friska i jul! Kram Anna

Hem och Lycka sa...

För oss spelar det absolut ingen roll så gör det som är smidigast för er! kram

Vero sa...

Du har något att hämta hos mig! =)

Vicky sa...

Hej, jag klickade mig fram till din blogg från Vero och såg att du skrev Mamma Mia har kommit ut på DVD nu.
Då kan jag inte vänta till jul - den vill jag ha på en gång!

Jag bor i Italien och här kom den nyss upp på bio (DUBBAD såklart) så DVDn dyker nog inte upp på ett tag men jag ska till Sverige om en vecka så det passar ju utmärkt.

Krya på dig