torsdag 27 november 2008

Jag har blivit lurad..

Min man är barnsligt förtjust i färger av alla dess slag. Så även kulörta lyktor och ljusslingor. Det här har vi ju diskuterat i flera år nu... Jag tycker ju att det blir lite för mycket av det goda. Lagom är väl bra?
Jag berättade ju häromdagen att han var ut och satte upp vår ljusslinga i buskarna (vita ljus). igår var jag iväg med Elin i ca 1 timme. Vet ni vad som sitter i buskarna när vi kommer hem.. Just det, kulör ljusslinga. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..
Elin blev eld och lågor för det var så fiiint (Johan med). Ja så nu sitter den där, jag får väl erkänna att det gör inte så mycket, man blir ju glad i varje fall! Jag kan ju alltid skylla på att barnen vill ha det så, sen behöver jag ju inte berätta att det barnet är 38 år ;) Jag älskar ju han ändå!

En Award!

Jag har fått en award av söta Veronica med bloggen Veros Virriga Värld Jag blir så glad och stolt! Jätteroligt att någon uppskattar ens blogg!

Det finns så många bloggar jag uppskattar när jag sitter och bloggsurfar (vilket händer så fort tillfälle ges). Denna gång skulle jag skicka den vidare till 7 st..

RommeMys

En mysig blogg som jag gärna tittar in till!

Wilda Stenlyckan

Fantastiska bilder!

Mitt liv och lite annat

Mycket tok och rolig läsning som tant bjuder på.

Irin

Bjuder på sig själv i vardagslivet, kul att följa!

Skrivanne´s funderingar

En ganska ny blogg för mig men som bjuder på sig själv med mycket tänkvärt.

Lallis liv och leverne

Skriver väldig bra och berör. Jag skrattar lika mycket som jag sitter och funderar ;)

Hem och Lycka

Mia inpirerar mig både privat och på bloggen. Nu vet jag att du har satt stopp för Awards och utmaningar, men jag vill ändå att du ska vet att jag uppskattar det du gör!

Det var alla för denna gång! Tack en än gång till Veronica, det värmde. Tack alla andra bloggare som förgyller mina dagar!

Jag hittade av en slump en blogg som heter Hwita villan där hittade jag ett recept jag ska prova på Lussekatter och Mandelsnurror. Det tackar jag för!

Vi får väl se om det blir något bakat idag, jag hoppas det men vi har sjukstuga jag och lillprinsen.

Kram

5 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Och du, GRATTIS till din award :) Vad roligt!!!

Kram

Fröken Fräken sa...

Herr Fräken lägger sig inte i så mycket mina vita val. Däremot tycker min pappa att det är lite kallt och "nog vore det väl uppiggande med någon färgklick?!". Han har ganska gott om sk färgklickar hemma hos sig själv, så jag tycker att de kan stanna där..

Hem och Lycka sa...

Tusen tack rara du, det var gulligt av dig!

Hihi, ja, jag har väl tur då eftersom jag och M har samma smak ungefär när det gäller färger, jag älskar ju vitt och brunt som du säkert märkt ;-) Särskilt vitt och vi har fått upp våra ljusslingor, inga kulörta även om jag kan bli lite nostalgisk när jag ser andra som har det. Hade det i trädgården när jag var liiiten..

Det funkar vilken tid som helst för oss på måndag så välj ni när det passar bäst för er! kram

Sara Mårtensson sa...

Hihi.. jag har också ett "barn" på 32 år som gillar färgade ljusslingor.. jag är inte alls så förtjust i dem och i förrfjol fick han hänga dem på hundgården som stod på baksidan av garaget men nu har vi ingen hundgård så jag tror de får ligga kvar i lådan men han har varit å pillat på dem har jag sett ;-)
Grattis till awarden och tack söta du för att du ger den till mig!! Jag blev så glad så glad och idag är nog min lyckodag för jag har fått den 3 ggr!!
Mums vilka goa bullar du har bakat!
Kram Sara

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh..tack snälla =D Vad glad jag blir!! Har skrivit om detta hos mig o även länkat tillbaka till din blogg =)

Ha en underbar dag o trevlig helg!

Kram