söndag 10 mars 2013

Vill du vinna ett BrilliantSmile?

Tävlingen är avslutad!
brilliantsmile
Ni är många som är ledsna för att ni inte kunnat följa med på vårt lilla äventyr till Ullared. Jag förstår er för vi har det toppen!

Men för att inte ni, kära läsare, ska missa alltför mycket så vill BrilliantSmile ordna en tävling för er som är hemma!

Vill du vinna ett hemblekningskit med gel, skena, boost tandkräm, resetandkräm, resemunskölj?
Då är detta tävlingen för dig!

För att vara med att tävla, gör så här:

1. Gilla BrilliantSmiles facebooksida och dela den med dina vänner.
2. Kommentera här hos mig varför just du ska vinna.
3. OM du vill fjäska för mig så delar du tävlingen på Facebook (ej krav)
  
Avslutas 20/3 20:00

LYCKA TILL!

ps. Alla mina Ullaredsvänner har samma tävling så kika där!

16 kommentarer:

Helen sa...

Efter många år som rökare ( har slutat nu ) skulle mina tänder behöva blekas och bli vita och fina .
Så jag håller tummarna och hoppas på vinst så jag ska le extra mycket i vår :)

Kram

Sofie Pramgren sa...

Åååh underbar tävling.
Ja varför skulle jag vinna. Fyller 30 om några få veckor, skulle bara underbart att verkligen ta tag i mina tänder. Skäms så otroligt mycket över att de är så gula :(

Julia sa...

Jag behöver ett brilliantsmile :)
Har gillat på fb och delat :)

Unknown sa...

har alltid varit missnöjd med hur mina tänder ser. har nämligen ”vargtänder” och min tandläkare ville inte ge mig tandställning när jag var yngre eftersom det endast var ett kosmetiskt fel. att få vitare tänder (för dessa white tandkrämer funkar ju inte) hade varit så roligt! vitare tänder är en sak jag verkligen önskar mig, men som jag aldrig kommer att lägga pengar på!

har gillat och delat på facebook – lisette bäcksro

=)

lis1etavlar@gmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Jag är gärna med och tävlar. Gillar sidan och har delat den på min FB, Anna Karlsson

Länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/03/12/brilliant-smile-203-4/

Vill vinna för att göra mig lite vårfin.. vore så kul att få lite vitare tänder

blogg@annakarlsson.se

emelie sa...

Hej!
Vilken kul tävling!
Skulle verkligen behöva tandblekning då det visade att jag är gravid igår och behöver sluta snusa. Detta blekningsmedel skulle då tagga mig till att sluta med eländet.
http://lotsoflove1986.blogspot.se/
Här kan du läsa mer om mig och tävlingar mm
Lots of Love
Emelie
jukebox@live.se

Ingrid - Blivande tvåbarnsmamma sa...

Hej!

Jag skulle gärna vilja vara med :)

1. Jag har gillat och delat deras FB-sida (Ingrid Polly).

2. När jag blev gravid hösten -10 så slutade jag röka efter nästan 10 år som rökare. Och nu i mars-12 har jag BF med nästa barn, och har hållit mej rökfri ända sen första gången! Du kan ju tänka dej hur stolt jag är? Men mina tänder däremot har inte blivit autmatiskt vitare, och skulle behöva lite hjälp på traven :)

3. Självklart vill man ju fjäska så gott man kan, så jag har länkat på FB här; http://www.facebook.com/ingrid.polly.9/posts/274632936002181

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Anonym sa...

hejsan! jag är med:)
vill vinna för att jag inte har jätte vita tänder..utöver det har jag glugg mellan tänderna vilken inte gör mitt leende finare.. Så hade varit kul att vinna:) håller tummarna! :)
dimandilir@hotmail.se

Anna Lundkvist sa...

och har delat deras sida till mina vänner.

Vill vinna eftersom jag verkligen har provat massor av tandblekningsprodukter utan bra resultat. Älskar att skratta och le men att smälla av ett halvgult leende är ju inte så upphetsande så därför har jag slutat skratta på samma vis som tidigare. Detta skulle ge mig möjligheten att förändra leendet från gult till blixtrande vitt.

hillevianna@hotmail.com

Natalie sa...

Jag skulle vilja vinna så att jag kanske kan få ha fina tänder till min bal och student! Det ska ju tas massa kort och jag vill våga le ordentligt och inte bara lite för att bölja mina tänder.
Har provat tandblekning innan men den funkade inte alls för mig och det blev ingen skillnad. Har hört massa bra saker om Brilliant Smile så det vore underbart om jag fick prova dem!

Natalie sa...

Jag skulle vilja vinna så att jag kanske kan få ha fina tänder till min bal och student! Det ska ju tas massa kort och jag vill våga le ordentligt och inte bara lite för att bölja mina tänder.
Har provat tandblekning innan men den funkade inte alls för mig och det blev ingen skillnad. Har hört massa bra saker om Brilliant Smile så det vore underbart om jag fick prova dem!

Denice sa...

Jag har skrivit om tävlingen i min blogg här: http://ingelalala.blogspot.se/2013/03/vill-du-vinna-ett-brilliantsmile.html

Jag har gillat facebook sidan
Jag har alltid velat ha vita tänder, och jag skulle älska att le för jag är ganska nöjd med mitt leende men den stora pricken över i saknas, VITA TÄNDER! Då skulle jag våga le stort och kunna vara stolt över mitt leende, jag skulle trivas mycket bättre med mig själv, nu tycker jag inte det är så roligt att le när man inte har vita tänder. Jag håller tummar och tår stenhårt nu Kramar Denice Eriksson

JoHaNNa sa...

1. gillar på fb: Johanna Hellberg
2. jag borde vinna för att jag nästan skrämmer bort mina gäster i baren med mina missfärgade tänder ;)
3. delat på fb: Johanna Hellberg

johanna.hellberg@hotmail.com

Juliawwallin@hotmail.com sa...

Hej! Jag är med och tävlar :D!! Gillar brilliant smile på facebook (Julia Wallin).
Jag föddes med en emaljskada så mina tänder har alltid varit gulare än andras, vilket har varit lite jobbigt speciellt i högstadiet när man var så utseénde fixerad. Jag har aldrig haft råd att bleka tänderna så ser detta som en chans till att faktiskt få se hur jag skulle se ut med vita fina tänder :)

madde sa...

Åh vill vinna!! Behöver en total makeover o att få ett brilliant leende hade inte varit fel!!! Kram

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag vill vinna för att jag vill unna mig själv nåt riktigt bra och SUNT framför allt. Jag vill liksom kunna avfärda ett ordentligt fint leende när jag träffade mina fina nyfunna vänner, inte behöva tänka på hur jag bäst kniper igen truten för att dölja tänderna.

Jag har ojämnheter på tänderna vilket gör att de aldrig blir direkt vita - därför behövs en blekning av bra kvalite - och Brilliant Smile är de enda jag kan tänka mig!

Har gillat på facebook, även delat både deras sida och din tävling på min logg <3 (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se