tisdag 13 november 2012

Tummen upp!

Idag har jag lagat vår första rätt från Linas matkasse och det var länge sen mina barn åt så mycket. Jag kan ju hoppas att det var en tillfällighet så att det inte är min matlagning det är fel på ;)

En härlig lasagne. Jag blev jättesugen men efter 1dl av min tomatsoppa så blev jag proppmätt.

De ringde från Linas matkasse för någon vecka sedan och hade ett erbjudande som vi nappade på. Jag tror vi ska fortsätta ett tag till. Vi beställde barnkassen och det var bra variation tycker jag. Vi får väl se vad barnen tycker resten av veckan!
Det här passar oss väldigt bra just nu. Jag kommer ju inte att äta så mycket längre och den sista tidens matlagning har varit under all kritik här hemma. Ingen av oss har haft någon större inspiration så det känns bra att få lite hjälp på vägen även där :)

Kramkalas

1 kommentar:

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan Ingela !

Ja Du får väl inte proppa i Dig. Det var ju ett bra beslut.Hade jag inte varit ensam med katt hade jag nog också beställt en kasse veg. på prov.Äter ju inte kött o.chark.


Kul att de rara barnen gillade Mammas förslag.

Må så gott.

Kram Mi