måndag 12 november 2012

Inrutade dagar

Just nu går mina dagar ut på att få i mig energi. Jag är inte ett dugg hungrig (tack och lov) och till varje "måltid" får jag i mig ca 1,5 dl fil, soppa eller något annat flytande med energi i.
Det går över förväntan måste jag säga. Jag har ju i för sig alarm på telefonen när jag ska äta eftersom jag inte är hungrig. Missar jag ett mål så blir jag ganska yr och svag än så länge.
Kilorna åker av och det är skönt! Visst är det många till som ska bort men det är ändå en skön känsla att ställa sig på vågen och de minskar.. Varje dag :)
Jag är fullt medveten att det inte kommer att fortsätta i den här takten men det hjälper såhär i början.

Nu ska jag dricka lite kaffe!

Kramkalas

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Det låter tufft, men liksom skönt. Jag menar det går ju åt det hållet du önskar. Hoppas att du får i dig energi och får lite ork. Kram