måndag 5 november 2012

Framme och incheckad!

Nu är jag äntligen framme i Stockholm!

Jag ska spendera natten på Clarion Tapto hotel som ligger ganska nära Stadion om jag inte har missuppfattat det hela. Det är nämligen så mörkt här att jag har lite dålig koll på vart jag är ;)

Det är ett jättefint hotell. Stort rymligt rum har jag fått, I like :)
Det första hon i receptionen informerade om var att just nu bjuds det på eftermiddagsfika och från kl 18:00 så serveras middag i matsalen. Typiskt! Jag fastar ju inför operationen imorgon.

Det blir en lugn kväll på rummet skulle jag tro.

Tack alla för era stöttande kommentarer här på bloggen och på Facebook, det värmer och jag läser varenda en. Puss på er :)

Kramkalas

5 kommentarer:

JaanaM. sa...

Hoppas det går bra med operationen! Trevligt med ett fint rum!! :)

Linda sa...

Ser riktigt fint ut!
Önskar dig alla lycka till i morgon, Kramar

Popprinsessan sa...

Hoppas att du får en riktigt god natts sömn inför morgondagens spännande händelse. Såå typiskt att det bjuds på både det ena och andra nu när du inte får äta!
Kram till dig!

Hemmalycka sa...

Kramar och lyckönskningar, hoppas det går bra!
Åsa

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Lycka till nu <3