söndag 16 september 2012

Som jag har längtat!

Äntligen sitter jag på en balkong i ett varmt land och äter frukost. Som jag har längtat!


Igår när vi kom till hotellet så slängde vi in väskorna och slängde på oss badkläderna och begav oss till hotellets poolområde. Helt underbart. Barnen badade som om de aldrig sett vatten förut. JAG badade också, fast under lite mer ordnade former än mina barn ;)

Kvällen avslutades med god middag på en restaurang alldeles vid stranden. Mys!

Nu ska vi packa ihop frukosten och bege oss till stranden.

Kramkalas

3 kommentarer:

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Åh så underbart!!! Njut så mycket du kan och släpp hämingarna och bada loss du med :)

Mira sa...

Ser tråkigt ut!
Kom hem.

;)

Njut vännen, det är du sååååå värd! <3

JaanaM. sa...

SÅÅ skönt att vara ute i värmen! OCH BADA!

Följer dig på Bloglovin nu... ;)