söndag 1 juli 2012

En dag i paradiset

Oavsett väder så är det alltid otroligt vackert vid stranden i paradiset.


När vi kom till svärföräldrarna och paradiset så var det rätt så molnigt men har man sommarlov så har man. Alltså blev det en tur ner till stranden. Johan och barnen (som vanligt) badade och jag tittade på och njöt uppe på torra land.
Innan vi var klara så tittade solen fram och det blev riktigt varmt och skönt. Nej, inte så varmt att jag badade men varmt ;)

Nu är jag hemma igen och semesterfirarna i familjen kommer att bo i stugan ett tag. Det känns lite konstigt att vara själv hemma. Ensamt på något vis. Tur jag har en massa saker att göra :D

Ha det gött!

Kramkalas

2 kommentarer:

Linda sa...

Ser verkligen härligt ut men jag är som dig, håller mig mest på land, ska jag bad ska det vara varmt, och det har det väl troligtvis inte hunnit bli ännu i år med det här trista vädret.

SV, ja målat är väl inte det roligaste man kan göra men som sagt, det blir fint när det är kalart:) Vårt hus i fjärås var ju nybyggt då vi flyttade in och inte färdigmålat 3 år senare då vi sålde det heller:)
Kramar

Ullis/Leva på landet sa...

Härliga bilder. Ser ut som om ni har haft det riktigt bra. Barnen brukar ju bada hur kallt det än är.... Jag har också fått sätta ordverifiering på mina kommentarer för jag har också fått mycket spam på slutet.
Kram Ullis