torsdag 14 juni 2012

Vi har varit i skogen

 

2012-06-14

Idag var det den årliga skogsträffen med barnens förskola. Det är verkligen mysigt i Kungsbackaskogen. Fin lekplats och härlig skog. Vi gick en liten tipspromenad på vägen upp och när vi kom fram till en liten “sjö” så spelade fröknarna upp lite ur sagan Petter och hans fyra getter. När vi sedan kom fram till lek/grillplatsen så var det full fart på alla barn. Både Elin och Gustav ville ha en ansiktsmålning, Gustav blev en pirat, så klart.. Elin valde att bli en gepard. Söta små troll dom där två Blinkar Det har varit en trevlig kväll men nu är både jag och barnen riktigt trötta. Det tar på krafterna att vara i skogen.

 

Jag hoppas att ni har haft en bra dag! Jag har så mycket roliga nyheter och jag hoppas att allt går i lås och att jag kan berätta för er snart. Den som väntar på något gott..

Kramkalas

2 kommentarer:

Emma sa...

Så fina dom är båda två!

Livet på Citronodlingen sa...

Den där piraten ser ganska farkig ut tycker jag ;)