onsdag 13 juni 2012

Tjuvlyssnat

Hört på pendeltåget;
-dom var från Ljusdal.
- jaha, det ligger utanför Borås va?
- nä, det ligger liksom längst upp i Norrland. Det måste vara väldigt speciellt för dom att komma till Göteborg.

Det är alltid roligt när man får höra såna här konversationer. Särskilt när det gäller mina gamla trakter. Jag vill bara förtydliga att Ljusdal ligger inte så högt upp i landet ;)

Dagen har börjat med ett gott skratt i varje fall :)

Glöm inte att gratta Lisa med bloggen Russins dagbok på hennes 40-års dag! Stort grattis vännen!

Ha en bra dag!

Kramkalas


2 kommentarer:

maria sa...

Jag måste erkänna att jag inte har någon aning vart Ljusdal ligger. Hade nog gissat på blekinge typ hahaa

Fröken Isakson sa...

Hihi alltid kul med lite tjuvlyssnat ;) . Vet du vad! Nu kan du tävla om presentkort på 800:- hos mig. http://frokenisakson.com/2012/06/11/passa-pa-vinn-mat-for-800/

kram Linda