torsdag 21 juni 2012

Slut på hemlighetsmakeriet- nästan..

headerfabmamas

Idag lanserades facebooksidan för min och Miras “lilla” hemlighet. Vi jobbar med ett event som kommer att gå av stapeln den 13 oktober. Var vi ska vara och hur upplägget kommer att se ut kommer ni att få veta om inte allt för lång tid. Det ska bli så sjukt roligt att göra detta och det kommer att bli bra!

Gå in på facebook och gilla sidan så du inte missar några uppdateringar.

Dagen idag började mindre bra. Jag har nämligen inte sovit så många timmar i natt eftersom jag fick migrän. Den här gången blev det den värsta sorten, jag behöver inte gå in på detaljerna. Det har i varje fall börjat släppa och eftersom jag varit med om detta några gånger så vet jag oxå att det är över nu ska jag bara ta det lugnt och så kommer jag snart må tipp topp igen Ler

Kramkalas

 

Psst: Någon gång under dagen så kommer ett gästinlägg från mig på Sojkas framtid.

8 kommentarer:

susmar64 sa...

Vet att man alltid får så många mer eller mindre bra tips om hur man ska slippa olika saker.....Men det här har hjälp mig många gånger:
Koka vatten med en kvist rosmarin, söta med lite honung. Låt svalna till ljummet och drick ca 1 liter vid minsta lilla känning av migrän...En gammal huskur som funkar om den sätts in i tid. Kram på dig!

Ingela la la sa...

TACK! Det där har jag aldrig hört förut. Allt är värt ett försök. Det mesta fungerar ju om man tar det i tid.. det är oftast där det spricker för mig.

Kram

mariette sa...

Det ser jag framemot :) spännande med nya projekt och utmaningar att hugga in i. Lycka till!
Ha en trevlig midsommar ! Kram

Livet på Citronodlingen sa...

Men Sicilien är väl en jättebra plats för ett sådant evenemang? ;o)

Ingela la la sa...

Haha, det hade varit den perfekta platsen. Bussbolaget körde inte så långt bara.. kanske nästa år?!

Linda sa...

Så spännande, ska bli kul att se vad ni "kokat ihop":)
Kramar

Therese sa...

Aha, det var hemlisen, skoj! Å vilken mysig midsommar ni ser ut att ha haft! Härliga bilder <3 KRAM

Therese sa...

Aha, det var hemlisen, skoj! Å vilken mysig midsommar ni ser ut att ha haft! Härliga bilder <3 KRAM