fredag 29 juni 2012

Semestergänget

Nu har 3/4 i familjen äntligen sommarlov eller semester.

Jag måste erkänna att det känns lite som semester även för mig. Jag hade ju i för sig sista dagen på praktiken idag och även mitt sommarlov börjar på måndag. Fast jag är ju student och ska sommarjobba i stort sett hela sommaren. Fast det ska faktiskt bli roligt. Dessutom så känns det som att jag är ledig i och med att jag slipper väcka barn och lämna på förskolan. Det är den största vinsten!

Nu är jag på väg hem och om jag ska tro på på min man så håller han på förbereder grillen.

Ha en alldeles underbar fredag mina vänner!

Kramkalas

1 kommentar:

Stenströms Bloggeria sa...

Tack för tipset om Blogger . Har gått över dit och än så länge gillar jag verkligen den bloggportalen .
Ha en skön lördag