torsdag 28 juni 2012

Det känns lite konstigt..

001

Elin börjar bli stor!

Idag är sista dagen på henne att skolas in på fritids och skolan som hon sen ska börja i till hösten. Det känns ju jättekonstigt! Ska jag ha barn som går i skolan. Jag går ju för guds skull i skolan själv BlinkarSamtidigt så ska det såklart bli spännande och se hur det blir. Jag tror ju att det kommer att bli toppen! Det känns som att hon behöver en liten utmaning nu. Hon är liksom lite uttråkad på förskolan.

Det är den här veckan kvar på förskolan sen ska barnen få sommarlov och Johan har semester. Själv ska jag arbeta. Man får vad man förtjänar var det någon som sa men jag har så svårt att förstå vad dom menade…

Ha den bästa dagen!

Kramkalas

1 kommentar:

Ullis/Leva på landet sa...

Det brukar bli jättebra när de får börja skolan. När det är sista terminen på förskolan brukar det märkas att de liksom är för stora. Sedan blir de lite små igen när de blir yngst på skolan ;)
Kram Ullis