torsdag 7 juni 2012

Bloglovin'

Follow Ingela la la


Jag är lite dålig på att använda Bloglovin. Eller jag är inte konsekvent, men nu har jag tänkt ändra på det. När jag var på mammabloggdaten så "hittade" jag ju en massa bra bloggar att läsa och följa och jag inser att det är ganska lätt att hålla koll genom Bloglovin. Där samlas ju alla i en blogglista och nya inlägg kommer upp. Det gäller bara att få in den rutinen ;) Jag har rensat lite i listan som jag har nu då det är en hel del som jag tror har slutat blogga, det verkar så i varje fall och jag lägger nu till nya för fulla muggar. Jag vill inte riskera att tappa bort någon.

Hur gör ni med Bloglovin? Hur håller ni reda på alla bloggar?


Ha en fin dag!

Kramkalas

4 kommentarer:

Carolina sa...

Jag använder alltid bloglovin - älskar det och tycker det funkar såå smidigt, man får alltid läsa sina favoriters inlägg - det blir inte bättre än så! kramar

Livet på Citronodlingen sa...

jag använder en lista i min egen blogg som uppdateras automatiskt..

Anonym sa...

Jag använder i stort sett bara blogglovin , annars skulle jag aldrig hålla reda på alla .

Jag får ev hjälp av Biniro support att föra över mina inlägg till wp . Håller tummarna hårt och hoppas hoppas att det funkar .

Ha en fin dag

Helen sa...

Jag använder nästan uteslutande bloglovin, jag följer alldeles för många bloggar för att jag ska kunna hålla ordning på alla:)