fredag 20 april 2012

Vilken härlig dag!

Dagen har spenderats i Ullared med gott sällskap av två vänner. Har fyndat massor och kom hem med en hel del kläder till mig själv. Det hör inte till vanligheterna så jag är nöjd :)

Innan vi var hemma var klockan alldeles för mycket och vi hade 10 minuter på oss att fixa till oss och ge oss ut i Göteborg. Vi mötte upp större delen av klassen för en träff så här innan alla försvinner på olika praktikplatser.
God mat och trevligt sällskap!

Idag har jag minsann varit ute och luftat mig lite ;) Jag har även blivit lovad sovmorgon imorgon. Härligt.

Kramkalas

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Det låter toppen!!
Hoppas att det blir en skön sovmorgon :-) Här förväntar jag mig inte så mycket eftersom jag fortf är ensam med barnen och L har vattkoppor och R alltid vaknar tidigt...
Kram och trevlig helg!