fredag 13 april 2012

Näsan ovanför vattenytan

Jag gillar inte när det blir såna här glapp i min blogg :( Tyvärr så räcker inte tiden till och jag är sån att kan jag inte göra något ordentligt så gör jag det inte alls. Därav min tystnad när det blir lite för stressigt runt mig. Full fokus på det.
Det hade ju i för sig inte varit så roligt att läsa om mina dagar den sista tiden. Det har varit ungefär så här;
Jag vaknar
lämnar barnen på dagis, har vi tur så hinner vi inte bli osams på vägen dit.
Är i skolan hela dagen
Pluggar inför tenta. Jo, men visst. Vi har tenta mest hela tiden.
Säger god natt till barnen.
pluggar, slappar lite
somnar, sällan senare än 21.30.
Roligare än så är det alltså inte. Men vet ni vad?! Det är EN vecka och TVÅ tentor kvar. Jag känner att jag börjar få näsan ovanför vattenytan igen. Nästa torsdag så går vi sista dagen och sen måndagen den 23:e så ska vi ut på LIA (lärande i arbete). Det ska bli så roligt att komma ut och arbeta med allt det här som vi läst och uppleva det "på riktigt".

Jag är världens sämsta bloggvän just nu, det är jag medveten om och jag längtar tills jag får tid att sätta mig och surfa runt bland alla mina favoriter. Jag ser ju både på twitter och FB att det händer grejer både här och där för er. Riktigt roligt och jag har inte glömt bort er. Risken att ni glömmer mig är nog större ;)

Ha en underbar kväll och njut av fredagen!

Kramkalas

2 kommentarer:

Milla sa...

Du är superduktig, och jag hejar på dej :) Skönt att du snart får slappna av lite iaf :)

Kramar

Linda sa...

Hm, försvann min kommentar nu eller?

Iaf så skrev jag att vi nog alla har perioder där vi inte riktigt hinner med det vi vill, ta hand om dig, Kramar