tisdag 3 januari 2012

Nyfiken morgon

God morgon på er!
Här hemma är allt lite upp och ner känns det som. Barnen sover hur länge som helst och jag är uppe med tuppen. Varför sover inte jag? Nu när jag kan.. Ja ja, jag har fått i mig 2 koppar kaffe i lugn och ro och är redo att fortsätta att greja lite smått under dagen. Vi får väl se vad som hinns med.

Jag är lite nyfiken av mig och nu har jag en fråga här i sidomenyn som du gärna får svara på. Inget otäckt utan bara ungefärlig ålder på läsarna på bloggen :)

Ha en bra dag!

Kramkalas

4 kommentarer:

Therese sa...

Ja att du inte passar på att sova!!! Men å andra sidan är det mysigt att få vakan upp å dricka kaffe i tysnad också... Här händer det sällan *ler* Och så skoj fråga, jag har faktiskt undrat hur de som läser min blogg ser ut generellt, dvs ålder, yrke, har barn eller ej osv. För på det stora hela "känner" man ju bara en båkdel av dem som gömmer sig i statistiken! KRAM

Östblomman sa...

Puh, jag klarade mig med nöd och näppe på 30-39 intervallet, skönt ;).

Kram

Ingela la la sa...

Jenny; Haha, det är inte långt kvar nu ;O)

Therese; Visst är man lite nyfiken?!

Milla sa...

Jag tillhör 20-29 i några månader till :)
Lika bra att svara nu innan jag byter "kategori" ;)

Kramar