torsdag 8 december 2011

Inte konstigt man längtar bort ibland..


Just idag måste jag erkänna att jag längtar bort lite. Jag är trött, sliten och känner mig allmänt deppig. En vistelse på Romulus SPA på Skallerup klit Feriecenter hade varit bra, väldigt bra! Bilderna tog jag när jag var där med Bloggbussen i våras. Underbar ställe.

Nu är det väl inte mer synd om mig än någon annan men jag har väl bara en sån dag helt enkelt. Jag behöver en paus tror jag. Nu är det snart helg, jag kommer knappast få åka på något SPA men det ska bli skönt ändå. Förhoppningsvis så har vi inte så mycket måsten denna helgen och det kommer inte bli alltför mycket plugg så det ska nog ordna upp sig ;)
Skulle det nu vara så att någon som läser det här och har ett SPA som behöver provas ut så säg till! Det är jag bra på, jag kan dessutom ställa upp med kort varsel :D

Jag drömmer vidare..

Kramkalas

1 kommentar:

Russin sa...

hej hej..
jag följer med dig på spa, haha.. skulle med behöva komma iväg på lite avkoppling.. ;)

jag skulle behöva komma iväg på en tur helt utan barn, vila upp mina öron, haha..

men vi har en italien resa i juni att se fram emot.. :)

kraam