fredag 9 december 2011

Fortfarande hemma

Jag är fortfarande hemma. Det är inte en enda som ringt och erbjudit mig en SPA helg. Jättekonstigt!

Idag har det varit riktigt busväder. Tyvärr så har vi fortfarande inte fått någon snö till barnens stora besvikelse. Elin hade nämligen hört igår att det skulle bli snökaos. Hon hade oxå räknat ut att då skulle det ju vara snö ute idag när hon vaknade. Det var det inte. Vi bor på Västkusten och här regnar och blåser det. Det har det gjort idag, så det står härliga till! Jag var däremot överlycklig. Elins vinteroverall hade gått sönder igår, en söm i benet, och det är ett stort hål. Jag ringde till butiken och den är slut i hela väst. Ringde Kappahl och även deras overaller är slut. Det finns säkert någonstans men det här var inte vad jag behövde just nu. Jag kommer säkert hitta något bra i slutändan men förmodligen mycket dyrare än den här. Det är liksom dom dyra kvar i affärerna. Dom behöver dessutom inte vara speciellt mycket bättre än dom andra. Väldigt irriterande. Jag och Elin ska ut och shoppa imorgon, kanske passar vi på att köpa dom sista julklapparna :)

Nu Idol!

Kramkalas

Inga kommentarer: