söndag 27 november 2011

Vår 1:a advent

003

I morse när jag och barnen kom upp fick dom äntligen tända ett av ljusen. Vi hade en riktigt mysig frukost, sov länge och bara var tillsammans hela förmiddagen. Mitt under frukosten så säger Elin;

“Mamma, är det inte väldigt tomt här hemma utan pappa?”

Jag kan inte annat än att hålla med henne.. Tur att han har kommit hem nu ♥

007

Elin blev till slut ganska uppspelt innan gästerna kom. Vad hon skulle ha på sig? Tomteklänning förstås Blinkar

 

008

Vi har fikat så att magen står i fyra hörn. Apelsin- och pepparkaks cheesecake blev en succé. Likaså mandelsnurrorna. Nu börjar jag få lite utrymme i min mage igen och jag funderar starkt på att ta en av bitarna som blev kvar, mums filibabba!

 

Vi har haft en toppendag. Nu har det börjat blåsa på ordentligt även hos oss och då bor vi ändå väldigt skyddat. Jag hoppas att alla klarar stormen bra och att det inte blir alltför stora skador.

Ta hand om varandra.

 

Kramkalas

Inga kommentarer: