lördag 3 september 2011

God morgon




Vi har vaknat upp här i Stockholm efter en skön natts sömn.
Elin har funnit en ny vän, en jättenalle, som hon inte gärna släpper taget om.

Resan hit igår gick jättebra. Det är första gången som jag åker så långt själv med båda barnen. Jag är nämligen lite feg när det gäller sånt.. Det hjälpte naturligtvis till att vi stannade till hemma hos Jenny för lite lunch. Tack Jenny!

Innan jag åkte igår så lämnade jag Johan på akuten med något jag trodde var en stukning och en alldeles för sjåpig man.. Det visade sig att fotleden var bruten och han är nu gipsad upp till knä *skäms lite*
Som tur var så kan han bo hos sina föräldrar så han får lite hjälp medan vi är i Stockholm.

Kramkalas


Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Men oj då.... Bra att maken kan få lite stöttning när du inre är hemma. Hoppas det är en bra Sthlms-trip. Och jag håller med dig om alla event, det får gärna komma några till västkusten :-)

Hoppas annars allt är bra. Det ska bli spännande att följa ditt "nya" liv som student ;-)

Kram!