torsdag 18 augusti 2011

Jag har sällan fel.. tyvärr

Jag har en känsla i magen som jag inte riktigt gillar.

Jag känner att något är fel vad det gäller en speciell sak, väldigt fel. Jag har jobbat emot den här känslan ett tag, tyckt att jag har varit fånig och att jag kanske läser in för mycket i små saker.. Ingen annan verkar ju märka.

Tyvärr så är det så att jag väldigt sällan har fel. Jag vill inte ha rätt men..

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske ingenting ett tag till? Vad vet jag..

 

Idag kom jag hem lite tidigare och jag har precis hunnit krama lite på barnen innan det var dax för dom att gå och lägga sig. Det var mysigt att få se dom en liten stund i varje fall.

 

Ha en fin kväll!

 

Kramkalas

6 kommentarer:

Jessica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jessica sa...

usch usch det är jobbigt när det känns så..:(


Hoppas det inte är något allvarligt bara och att det inte är så illa som du tror!


Skickar en kram!

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan !

Kom aldrig fram till vad det var för något som oroar Dig.

Kanske det att sommaren snart är ett minne blott, kan ju göra vem som helst lite disträ.

Jag hoppas vi får en Brittsommar/ Indiansommar innan hösten är i antågande.
Men nu ska det regna i tre dagar här i Södertälje, med lite sol men Lördag mörkt moln.
Och då är det Loppis på Torget Kl.9-15 stod det att läsa i min gästbok.Gissar att det är basketlagets flickor som står där.
Så det blir att åka vare sig det är sol eller regn.

Kram Mi

Janeth sa...

Saker som ligger och gruvar är aldrig bra :(
Även om det tar emot så brukar det vara bäst att "ta tjuren vid hornen"......
Hoppas i allefall att det går bra vad det än handlar om!

En fin fredag önskar jag dig.

Anonym sa...

la informaciГіn muy buena
http://eru1.myftp.biz/

naomi

Frida-FantastiskaMamman sa...

Magkänslan är sällan fel, och när din intuition säger dig något har du nog rätt!!
Ibland bara måste man agera trots att det innebär jobbigheter..
Kramar<3