onsdag 17 augusti 2011

13 timmar senare..

.. är jag hemma igen.

 

I morse åkte jag hemifrån vid 08.00 för att lämna barnen hos farmor och farfar innan jag skulle iväg och jobba. Nu kl 21.00 kom jag hem igen. Jag är h e l t slut! Ont i fötter och ont i benen. Jag tror jag belastar lite fel för att jag vill skona min stortå. Inte bra.

 

Men.. idag var sista dagen som jag jobbade till 20.10 Skrattar Det är två veckor kvar innan jag börjar skolan men jag har faktiskt ingen mer stängning. Känns overkligt.. nästan så att jag måste fira men jag har ingen att fira med alla sover.. till och med Johan hade somnat när jag kom hem.

 

Jag passar på att önska Kronprinsessparet stort lycka till ifall dom skulle läsa min blogg ( det gör dom nog..) Jag blev genuint riktigt glad för deras skull. Jag är nog allt en riktigt rojalist jag Blinkar

 

Sov gott vänner!

 

Kramkalas

2 kommentarer:

Therese sa...

Det var en lång dag! Hopps du fått vila gott hela natten!

Mamma Russin sa...

Hej vännen..
Klart Wictoria läser din blogg, det kan jag inte tro annat va.. ;)

Kram ♥