söndag 24 juli 2011

Nu börjar äventyret-vinnarresan!

042

Jag vet att ni sett bilden förut men den tillhör mina absoluta favoriter. Den är dessutom tagen i Varberg där jag just nu befinner mig.

Vi ska nämligen åka med Stena Nautica till Grenå. Jag ser verkligen fram emot det här äventyret. Jag kan inte fatta att vi hela familjen får åka iväg på så mycket skoj. LYX!

 

Tänk att jag vann bloggbussen?! Jag får liksom kika lite på mitt diplom lite nu och då, men nu är ju vinnarresan här så det kommer nog gå upp för mig ordentligt Ler

 

Ha en fin dag och så återkommer jag när vi har installerat oss på hotellet skulle jag tro..

 

Passar på att tacka Mona på Stena Line, som har satt ihop vår resa, det ser verkligen bra ut. Jag är helt övertygad om att det kommer att bli toppen!

 

Kramkalas

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Hoppas ni får det toppentoppenbra! Själv vänder vi kosan lite norrut mot ert och går på konsert ikväll :-) Kunde ju vara lite bättre väder bara, fåde för konsert och båtåkande!

Kram till dig!