söndag 24 juli 2011

Båtresan till Danmark

image

Så fort vi kom på Stena Nautica så gick vi till restaurangen och åt av deras frukostbuffé, eller.. alla utom Gustav åt för han kunde inte slita sig från lekrummet.

 

Vi fick gå upp rätt så tidigt i morse och frukosten prioriterades bort av mig och barnen var för trött.

Elin är i himmelriket, pannkaka till frukost och så lite glass på det! Gustav hade ingen aning om vad han missade.

 

Det var en mysig båt Stena Nautica, jag hade aldrig åkt med den förut men jag gillade den och barnen älskade lekrummet. Gissa om dom blev överraskade när Nicke Nyfiken dök upp?!

Elin hade ju frågat om det här var Nickebåten och jag har ju sagt att det är en annan båt.. Där fick jag. Nicke åker även den här rutten Blinkar 

Gustav gav Nicke en sån snabb kram att jag hann inte ens få upp kameran. In i lekrummet igen bara. Vi skulle gå ut på däck en sväng men det blåste så hemskt att jag höll på att blåsa iväg. Det gungar lite fortfarande men jag antar att det går över snart.

 

Nu har vi kommit till vårt hotell och barnen och Johan har redan gett sig av till poolerna. Jag ska utforska lite och så återkommer jag Ler

 

Kramkalas

Inga kommentarer: