söndag 19 juni 2011

Sköna söndag

007

Ännu en fin blomma i vår trädgård som jag naturligtvis inte har en aning om vad det är för något..

Hela den här helgen har gått i lugnets tecken för oss. Ingen stress, inga måsten och bara ta dagen lite som den kommer. Så skönt och välbehövligt.

 

Just nu har jag lämnat Elin hos en kompis för en liten lekstund och Johan och Gustav gick på promenad. Själv ska jag gå och rensa och vika lite kläder tror jag..

 

Lediga helger tillsammans med familjen är det bästa!

 

På eftermiddagen ska vi åka till kompisar och grilla, det bestämdes just och det är skönt tycker jag, att det blir lite halvspontant. Vädret är lite ostabilt men grilla kan man ju göra ändå.. Jag ska nog svänga ihop en blåbärspaj att ta med tror jag.

 

Hoppas att ni har det toppen!

 

Kramkalas

2 kommentarer:

PetramedAochE sa...

Det är en Iris!!! http://www.bogegarden.se/iris

Du får sluta lägga upp okända blommor! Jag är ju en sån tävlingsmänniska så jag måste alltid genast sätta mig och leta igenom hela google efter det rätta svaret ;)

Kram

Ingela la la sa...

Haha jag visste jag kunde lita på dig Petra!!