söndag 19 juni 2011

I goda vänners lag

2011-06-19

Idag har vi spenderat eftermiddagen hos goda vänner. Dom bor helt gudomligt mysigt på landet med närhet till havet men ändå nära till Kungsbacka stad. Hur härligt som helst.

 

För första gången så var jag med och provade att bada i deras vedeldade tunna som dom har på baksidan. Lyx och jag ser fram emot att bada en kulen höstkväll eller mitt i vintern. Vi fick riktigt god grillad middag och pajen jag bakade blev en succé till efterrätt.

 

Vi avslutade eftermiddag/kvällen med en liten promenad. Vi skulle titta på fåren men så var dom flyttade. Dom flyttar ut på en av öarna här i Onsalafjorden. Vi får helt enkelt ta båten och titta på dom i sommar.

 

Den här helgen har varit perfekt på alla sätt och vis. Är så tacksam över min familj och våra fina vänner <3

 

Kramkalas

 

Ps. TACK Petra för att du googlar upp mina blommor åt mig!